مایکروسافت بالاخره برای گوشی سرفیس دوئو 3 به‌سراغ نمایشگر تاشو می‌رود

ظاهراً مایکروسافت می‌خواهد برای نسل بعدی سرفیس دوئو طراحی دو نمایشگر را کنار بگذارد و به‌سراغ نمایشگر تاشوی واقعی برود.

مایکروسافت بالاخره برای گوشی سرفیس دوئو 3 به‌سراغ نمایشگر تاشو می‌رود

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از دیجیاتو، اگرچه سرفیس دوئو و سرفیس دوئو 2 از طراحی مشابه گوشی‌های تاشو بهره می‌برند و یک نمایشگر بزرگ را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، اما درحقیقت با یک گوشی تاشو روبه‌رو نیستیم و ردموندی‌ها از دو صفحه نمایش در کنار یکدیگر استفاده کرده‌اند. حالا به‌نظر می‌رسد بالاخره در نسل بعدی، یعنی  سرفیس دوئو 3 ، مایکروسافت به‌سراغ نمایشگر تاشو واقعی می‌رود.

در بازار گوشی‌های تاشوی زیادی وجود دارند؛ از سری گلکسی زد فولد و فلیپ سامسونگ گرفته تا ویوو ایکس فولد. حالا ظاهراً مایکروسافت می‌خواهد پس از یک سال ساخت نمونه اولیه و آزمایش، به‌سراغ سبک طراحی مشابه گوشی‌های ویوو ایکس فولد برود.

زمان معرفی سرفیس دوئو 3 مشخص نیست

طبق گزارشی جدید، قرار بود سرفیس دوئو 3 اواخر سال 2023 با نمایشگر دوگانه، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و سایر تغییرات طراحی روانه بازار شود. اما مایکروسافت ظاهراً طراحی قبلی را به‌کل کنار گذاشته است تا روی طراحی جدید با نمایشگر واقعاً تاشو کار کند. بنابراین شاید این محصول اواخر سال جاری میلادی از راه نرسد و البته مشخصات آن احتمالاً تغییر می‌کند.

ویوو ایکس فولد پلاس

سرفیس Duo 3  مانند بسیاری از گوشی‌های تاشو کنونی، احتمالاً به نمایشگر داخلی تاشو و نمایشگر بیرونی عادی مجهز می‌شود؛ شبیه به دیگر گوشی‌های تاشو موجود در بازار مانند ویوو ایکس فولد.

درحالی‌که گزارش‌های قبلی به لولای 360 درجه نسل بعدی سرفیس دوئو اشاره کرده بودند، گزارش جدید این موضوع را رد می‌کند و به استفاده از لولای 180 درجه اشاره دارد.

گزارش امروز همچنین ادعا می‌کند که مایکروسافت می‌خواهد محصولات اندرویدی آینده‌اش را از رقبا متمایز کند و با ایجاد یک اکوسیستم میان اندروید و کامپیوترهای ویندوزی، یک وجه تمایز ایجاد کند؛ درست مانند آیفون‌ها و مک‌ها.

درنهایت به‌نظر می‌رسد ردموندی‌ها می‌خواهند تعداد گوشی‌های اندرویدی‌شان را افزایش دهند و تنها به خانواده سرفیس دوئو اکتفا نکنند. بنابراین مایکروسافت درحال بررسی فرم‌فکتورها یا طراحی‌های مختلف برای محصولات آینده خود است.

 
 
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما