تولید آزمایشی سری آیفون ۱۵ در چین آغاز شد

حدود 5 درصد از تولید سری پرچمدار اپل در هند انجام خواهد شد.

تولید آزمایشی سری آیفون ۱۵ در چین آغاز شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،به تازگی گزارشی از طرف برخی از منابع خبری آگاه منتشر شده است که خبر از آغاز تولید سری آیفون ۱۵ در چین می‌دهد. به علاوه، این گزارش اذعان داشته است که تولید سری پرچمدار اپل در هند نیز شدت بیشتری خواهد گرفت که به عرضه گسترده‌تر مدل‌های سری آیفون ۱۵ کمک شایانی خواهد کرد.

براساس این خبر جدید، سری آیفون ۱۵ در حال حاضر در مرحله معرفی محصول جدید (NPI) قرار دارد. این مرحله از پیش‌تولید یک دستگاه به طور معمول در سه‌ماهه اول سال میلادی انجام می‌شود و به سازنده کمک می‌کند تا مراحل تولید را تعیین کند و شمایی کلی از محصول نهایی به دست‌ آورد. در این راستا، اپل قصد دارد با شروع مرحله NPI به شکل نهایی سری آیفون ۱۵ دست پیدا کند.

شایعه شده است که شرکت فاکسکان تولید آزمایشی سری آیفون ۱۵ را آغاز کرده است و در این مرحله مهم قصد دارد تا مسائل مهم بین همه طرف‌های دخیل در فرایند توسعه سری پرچمدار اپل مانند تامین‌کننده‌ها و سازنده‌ها را حل و فصل کند. به علاوه، در مرحله تولید آزمایشی فرایند کنترل کیفیت مراحل تولید انجام می‌شود و ماشین‌های ساخت مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

شایان ذکر است اپل قصد دارد فاصله زمانی بین مراحل تولید سری آیفون ۱۵ در کارخانه‌های چین و هند را به حداقل برساند. در حال حاضر، فرایند توسعه و ساخت سری آیفون ۱۵ در چین حدود شش تا نه ماه پیش از آغاز مراحل تولید در هند شروع شده است. البته احتمالا این شرایط به زودی دستخوش تغییراتی می‌شود چرا که اپل در حال برقراری ارتباط با کارخانه‌های هندی برای شروع تولید سری آیفون ۱۵ است.

در نهایت باید اشاره کرد که اپل در نظر دارد فاصله زیاد میان میزان تولید سری آیفون ۱۵ در چین و هند را کاهش دهد و حدود 5 درصد از تولید سری پرچمدار خود را به کارخانه‌های هندی منتقل کند.  

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما