دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدا و پاور از آیفون ۱۵ پرو حذف خواهند شد

مینگ چی کو افشاگر با سابقه اپل، امروز در توییتی ادعا کرده که آیفون ۱۵ پرو دیگر دکمه مکانیکی تنظیم صدا و پاور نخواهد داشت و به جای آن اپل قصد دارد تا از دکمه‌هایی به سبک دکمه هوم آیفون ۷ استفاده کند.

دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدا و پاور از آیفون ۱۵ پرو حذف خواهند شد

های فیزیکی پاور و تنظیم صدا به شکل کنونی نباشند.

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰و به نقل ازجی اس ام،کو در توییتی توضیح داده که دکمه‌های به گفته مینگ چی کو تحلیل‌گر خوش سابقه اپل، مدل‌های آیفون ۱۵ پرو ممکن است دارای دکمه‌صدا و پاور در دو مدل رده بالای آیفون در سال آینده احتمالا از طراحی مشابه دکمه هوم آیفون ۷ استفاده کنند و جایگزین طراحی دکمه‌های مکانیکی شوند که به مرور پس از استفاده طولانی مدت، فرسوده می شوند. اپل از روش مشابهی برای ترک پدهای مک خود استفاده می‌کند که حرکت فیزیکی ندارند و به سادگی فشار را با لرزش‌های کوچک تقلید می‌کنند.

ظاهرا آیفون‌های جدید دارای موتورهای تپتیک اضافی در سمت چپ و راست در قسمت داخلی هستند تا بازخوردی را به کاربران ارائه دهند و به نظر برسد که انگار یک دکمه فیزیکی را فشار داده‌اند. این تغییر به این معنی است که تعداد موتورهای تپتیک در هر آیفون از یک عدد به سه عدد افزایش خواهد یافت.

چند سال پیش شایعه شده بود که اپل قصد دارد اپل واچ را به دکمه‌هایی مشابه آنچه توضیح دادیم مجهز کند، اما این تغییر هیچ وقت انجام نشد. در آن زمان گفته می‌شد که دکمه‌هایی با این سبک، مقاومت دستگاه در برابر نفوذ آب را بهبود می‌بخشند و فضای داخلی کمتری را اشغال می‌کنند، اما مشخص نیست که آیا این موضوع برای آیفون نیز صدق خواهد کرد یا خیر، زیرا به منظور حذف دکمه‌های فیزیکی پاور و تنظیم صدا،  به فضای کافی برای دو موتور تپتیک دیگر نیاز خواهد بود.

کو در آخر خاطر نشان کرده که طراحی بدون دکمه و تغییر به پورت USB-C، دو مورد از بروزرسانی‌های اصلی آیفون ۱۵ خواهد بود.

 

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما