تصاویر رنگارنگ و با وضوح بالای سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ به بیرون درز کرد

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ که گفته شده اوایل فوریه خواهد بود، خبرها و تصاویر واضح بیشتری افشا می‌شوند.

تصاویر رنگارنگ و با وضوح بالای سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ به بیرون درز کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازجی اس ام ،گفته می‌شود سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ که شایعه شده از گلکسی اس ۲۳، اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا تشکیل شده است، اوایل ماه آینده میلادی (حدود یک ماه دیگر) به صورت رسمی عرضه خواهند شد. تصاویر فاش شده پیش‌تر نشان دادند که ظاهر این گوشی‌های هوشمند چگونه خواهد بود، اما امروز مجموعه جدیدی از رندرها به بیرون درز کرده که مدل‌های استاندارد و اولترا را در رنگ‌های مختلف به تصویر می‌کشد.

گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس بسیار شبیه به هم خواهند بود، هردو دارای سه دوربین در پشت هستند که به صورت عمودی در گوشه سمت چپ تراز شده‌اند و یک فلش LED هم در سمت راست دوربین اول قرار دارد. پنل پشتی دارای نوشته برند سامسونگ در پایین است و می‌توانید دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا را در قاب سمت راست گوشی مشاهده کنید.

اما داستان برای گلکسی اس ۲۳ اولترا متفاوت است، این گوشی طراحی جعبه‌ای دارد و دارای آرایش دوربین P شکل است. مانند نسخه‌های غیراولترا، این گوشی نیز دارای لوگوی سامسونگ در پنل پشتی است و دکمه تنظیم صدا و کلید پاور در سمت راست دستگاه قرار دارد. همچنین می‌توانید خطوط آنتن را در بالا و پایین مشاهده کنید که نشان می‌دهد گلکسی اس ۲۳ اولترا دارای قاب فلزی است.

هنوز هیچ خبری از طرف سامسونگ در مورد سری گلکسی اس ۲۳ منتشر نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که با نزدیکتر شدن به زمان رونمایی که شایعه شده در اوایل فوریه خواهد بود، خبرها و تصاویر بیشتری به بیرون درز پیدا کنند.

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما