اولین نمایشگر OLED تاشو کشویی سامسونگ معرفی شد

سامسونگ، یکی از پیشگامان نمایشگرهای OLED موبایلی از جدیدترین محصول خود به‌تازگی رونمایی کرد.

اولین نمایشگر OLED تاشو کشویی سامسونگ معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ ،این نمایشگر برای دستگاه‌های آینده‌نگرانه ازجمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌هایی طراحی شده‌است که می‌توان آن‌ها را تا کرد یا به‌صورت کشویی به دستگاهی با ابعاد کوچک‌تر تبدیل کرد. این نمایشگر سامسونگ از طرفی تاشو می‌باشد و از یک‌طرف دیگر به‌طور کشویی بیرون می‌آید.

صفحه‌نمایش 10.5 اینچی OLED هیبریدی فلکس سامسونگ دیسپلی دارای نسبت تصویر 4:3 است. می‌تو‌ان این نمایشگر را را از یک طرف باز کرد تا به صفحه نمایش 12.4 اینچی با نسبت تصویر 16:10 تبدیل شود. این پنل در حالتی که کاملاً باز شده باشد می‌توان از آن برای تماشای ویدیو بهره گرفت. این نمایشگر همچنین رنگ مشکی را با عمق بسیارزیاد نشان می‌دهد و علاوه‌براین زاویه‌ی دید و روشنایی بسیار خوبی . سامسونگ این پنل OLED را در نمایشگاه CES 2023 در لاس وگاس، به نمایش خواهد گذاشت.

نمایشگر سامسونگ دو پنل OLED دیگر را نیز به نمایش می‌گذارد که می‌توانند به صورت کشویی باز شوند. Flex Slidable Solo یک پنل OLED 14 اینچی است که از یک طرف بازشده و به صفحه نمایشی 17.3 اینچی تبدیل می‌شود. Flex Slidable Duet نیز یک پنل OLED دیگر است که از دو طرف باز می‌شود تا از صفحه نمایشی 14 اینچی به نمایشگری 17.3 اینچی تبدیل شود. این پنل‌ها در سپتامبر 2022 در Intel Innovation 2022 به نمایش گذاشته شدند. و حالا آنها اولین حضور عمومی خود را در CES 2023 تجربه می‌کنند.

پنل‌های OLED جدید سامسونگ امکان ساخت دستگاه‌هایی با ابعاد کوچک اما پیشرفته را فراهم می‌کنند. این محصولات با وجود ابعاد کوچک، می‌توانند نمایشگرهای بزرگی را درخود جا دهند. انتظار نمی‌رود که این نوع محصولات به‌زودی روانه‌ بازار شوند. طبق شایعات اخیر، سامسونگ MX درحال ساخت تبلتی است که می‌توان آن را دو بار تا کرد تا ابعاد آن درحالت تاشو به‌میزان درخورتوجهی کاهش یابد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما