سامسونگ در حال کار بر روی نوع خاصی از نمایشگر برای آیپد است

نشریه The Elec گزارش داده که شرکت سامسونگ در حال توسعه نوع خاصی از صفحه نمایش‌های اولد است که اپل قصد دارد آن را در آیپدهای خود استفاده کند.

سامسونگ در حال کار بر روی نوع خاصی از نمایشگر برای آیپد است

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام، سامسونگ قصد توسعه نمایشگرهای اولد را که اپل قصد دارد در مدل‌های آینده آیپد استفاده کند، در اولویت قرار داده است.

در این گزارش آمده که سامسونگ توسعه نوع خاصی از صفحه نمایش را در اولویت قرار داده که از پنل‌های اولد پشت سر هم دو پشته استفاده می‌کند، چیزی که اپل قصد دارد در مدل‌های آینده آیپد و مک خود از آن استفاده کند. به گفته The Elec، اولویت بندی این نوع نمایشگر به این معنی است که این غول فن‌آوری کره‌ای کمتر بر روی توسعه نمایشگرهای اولد تمام برش تمرکز خواهد کرد که تنها از یک لایه اولد استفاده می‌کنند.

سامسونگ تامین کننده اصلی نمایشگر اپل است و از سال ۲۰۱۷ نمایشگرهای اولد را برای مدل‌های آیفون رده بالا برای این شرکت عرضه می‌کند. محصولات دیگر هم مانند آیفون SE، مک و آیپد همچنان از نمایشگرهای LCD استفاده می‌کنند که البته برخی از مدل‌های منتخب دارای تکنولوژی mini-LED هستند.

در روزهای اخیر اظهارات راس یانگ تحلیلگر معتبر صنعت نمایشگر را داشتیم که گفته بود انتظار می‌رود اپل اولین آیپد پرو با صفحه نمایش اولد را در سال ۲۰۲۴ در اندازه‌های ۱۱ و ۱۲٫۹ اینچی عرضه کند. همچنین شایعه شده است که اپل در سال ۲۰۲۴ فن‌آوری نمایشگرهای اولد را با مک بوک ایر ۱۳ اینچی، به این دسته از محصولات خود نیز وارد کند.

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما