گوشی اقتصادی گلکسی F04 سامسونگ با 8 گیگابایت رم و قیمت زیر 4 میلیون تومان در راه است

سامسونگ امروز خبری از معرفی یک گوشی عجیب منتشر کرد. گوشی اقتصادی گلکسی F04 سامسونگ، با این که (در حال حاضر) کمتر از ۴ میلیون تومان قیمت دارد اما با توجه به مشخصاتش، می‌تواند یک غول به شدت خوش‌قیمت باشد.

گوشی اقتصادی گلکسی F04 سامسونگ با 8 گیگابایت رم و قیمت زیر 4 میلیون تومان در راه است

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از گجت نیوز، متاسفانه با توجه به افزایش قیمت دلار، قیمت گوشی‌های هوشمند نیز بالاتر رفته و حتی اخباری درباره آیفون صد میلیونی منتشر شده است. با توجه به این وضعیت، بسیاری از مردم متاسفانه باید سراغ خرید گوشی‌های ارزان‌قیمت بروند. با این که بسیاری از گوشی‌های ارزان مشخصات جذابی ندارند اما جدیدترین محصول سامسونگ یعنی گوشی هوشمند گلکسی F04، می‌تواند با مشخصات جذاب و قیمت خوبش شما را شگفت‌زده کند.

گلکسی F04 سامسونگ؛‌ جذاب‌ترین گوشی اقتصادی بازار

سامسونگ به زودی گوشی گلکسی F04 را معرفی خواهد کرد. این گوشی هوشمند در ابتدا در بازار هند عرضه می‌شود و احتمالا در آینده شاهد حضور آن در بازار کشورمان نیز باشیم. این گوشی، با قیمتی حدود ۱۰۰ دلار، به یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ تبدیل خواهد شد.

هنوز اطلاعات دقیقی درباره این گوشی سامسونگ منتشر نشده اما انتظار داریم گلکسی اف ۰۴ سامسونگ، نسخه تغییریافته گلکسی A04 یا گلکسی A04e باشد. این مدل با دوربین اصلی دوگانه و رم هشت گیگابایتی راهی بازار خواهد شد. نکته قابل توجه این است که برای بیشتر گوشی‌هایی که با رم هشت گیگابایتی عرضه می‌شوند، باید چیزی بیشتر از ده میلیون تومان پرداخت کنید اما سامسونگ با تنها ۱۰۰ دلار، یک گوشی با حافظه رم بالا به دست شما می‌رساند.

گلکسی F04

اگر پیشبینی‌ها درباره گلکسی F04 درست از آب دربیایند، این گوشی با توجه به شباهت زیادش به گوشی های سری گلکسی ای ۰۴ به یک نمایشگر ۶.۵ مجهز خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی نیز که از طراحی موسوم به قطره‌ای استفاده خواهد کرد هم احتمالا پنج مگاپیکسلی است.

مانند دیگر گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی سامسونگ، این مدل هم از نظر باتری کیفیت خوبی داشت و به یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپز ساعتی مجهز خواهد شد. با توجه به قیمت این مدل، نباید انتظار پشتیبانی از سیستم شارژ سریع را داشته باشیم اما سامسونگ می‌تواند با اضافه کردن این ویژگی، همه ما را شگفت‌زده کند.

دوربین این گوشی ۴ میلیونی احتمالا ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود!

همان طور که در تصاویر می‌بینید، این مدل در رنگ‌های سبز و بنفش راهی بازار می‌شود. دوربین این گوشی دوگانه است و از نظر طراحی، به گلکسی ای ۰۴ شباهت زیادی دارد. اگر این گوشی دوربین گلکسی A04 را به ارث ببرد، حسگر دوربین اصلی این مدل ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود که برای یک گوشی اقتصادی فوق‌العاده است.

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما