آیپد مینی بعدی اپل تا اواسط سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد

مینگ چی کو تحلیلگر اپل معتقد است شرکت آمریکایی قصد ندارد سمت محصولات تاشو برود.

آیپد مینی بعدی اپل تا اواسط سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازجی اس ام ، مینگ چی کو، تحلیلگر معروف محصولات اپل، شایعات مبنی بر جایگزینی آیپد تاشو به جای آیپد مینی را کاملا رد کرده و معتقد است اپل قصد دارد یک آیپد مینی دیگر تولید کند.

در رشته توییت‌هایی که این تحلیلگر اخیرا منتشر کرده است، به صورت خلاصه درباره آینده آیپد تاشو صحبت کرد. او مدعی شد که هزینه، مانعی برای تولید این محصول است.

به صورت خیلی خاص، تفاوت قیمت بین آیپد مینی و آیپد تاشو یک موضوع بسیار مهم است.

در همین رشته توییت‌ها، او اشاره کرده که اپل در حال کار روی یک آیپد مینی جدید است که پردازنده بهتر، نقطه عطف آن بوده و می‌تواند باعث فروش بالای این محصول شود. تولید این آیپد نیز ممکن از اواخر سال ۲۰۲۳ آغاز شده و تا اوایل سال ۲۰۲۴ ادامه پیدا کند.

آخرین آیپد مینی در ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱ (مصادف با ۲ مهر ۱۴۰۰) معرفی شد. بار پردازشی این دستگاه بر عهده تراشه A15 Bionic (پردازنده سری آیفون ۱۳) بوده و دارای ۴ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بود. این آیپد با قیمت ۴۹۹ دلار به دست کاربران رسید.

همچنین مینگ چی کو تا حدی به سایر تحلیلگران درباره آیپد تاشو پاسخ داده است.

بن وود، مدیر تحقیقات CCS Insight در ماه اکتبر گفت:

«در حال حاضر برای اپل منطقی نیست که یک آیفون تاشو بسازد. ما فکر می‌کنیم که آن‌ها از این روند اجتناب کرده و احتمالا به سمت آیپد تاشو بروند.»

وود همچنین معتقد بود که کاربران آیپد تاشو را زودتر از آیفون تاشو خواهند دید. او معتقد بود که آیفون تاشو یک استراتژی پرخطر برای اپل خواهد بود. یکی از دلایل آن نیز این بود که اپل قیمت آن را بسیار گران می‌کند و این باعث کاهش عجیب فروش آن می‌شود.

علیرغم خطرات، وود می‌گوید اپل هیچ واکنشی نسبت به این مسئله نشان نمی‌دهد، زیرا روند به سمت دستگاه‌های تاشو در حال افزایش است. رفتن به سراغ یک آیپد تاشو نیز می‌تواند گزینه خوبی برای اپل باشد. زیرا می‌تواند یاد بگیرد که چگونه این فناوری را به بهترین شکل پیاده‌سازی و مقیاس‌بندی کند.

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما