One Ui 5.0 تا پایان سال جاری میلادی برای همه گوشی‌های وعده داده شده عرضه می‌شود

امسال سامسونگ در آپدیت کردن گوشی‌های قدیمی‌ش سنگ تمام گذاشته و حالا اعلام شده که تا پایان سال جاری میلادی، بروزرسانی One UI 5.0 برای همه محصولات وعده داده شده عرضه می‌شود.

One Ui 5.0 تا پایان سال جاری میلادی برای همه گوشی‌های وعده داده شده عرضه می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،سامسونگ در سال جاری میلادی نشان داده است که در حوزه عرضه آپدیت‌های جدید اندروید ۱۳ برای محصولات خود کاملا پویا و فعال بوده است. رابط کاربری One UI 5.0 تقریبا برای اغلب محصولاتی که شایسته دریافت هستند، ارائه شده است و تعداد کمی باقی مانده و طبق اعلام سامسونگ، دارندگان این محصولات تا پایان سال جاری میلادی می‌توانند گوشی هوشمند خود را به اندروید ۱۳ و رابط کاربری وان یو آی ۵.۰ آپگرید کنند. البته تا پایان سال تنها ۳ روز باقی است و این موضوع می‌تواند برای این افراد خوشحال کننده باشد و به نوعی هدیه سال جدید را از این طریق از سامسونگ دریافت خواهند کرد.

بر اساس اعداد و ارقام اعلام شده، سامسونگ در کمتر از ۲ ماه توانسته آپدیت اندروید ۱۳ به همراه رابط کاربری One UI 5.0 را برای بیش از ۴۶ محصول مختلف ارائه کند. چنین اقدامی در تاریخچه سامسونگ تقریبا بعید بوده و نشان از وفاداری آن‌ها نسبت به کاربران‌شان است.

تا سال گذشته، کاربران و دارندگان دیوایس‌های این شرکت کره‌ای همواره به دلیل ارائه دیر هنگام آپدیت‌ها تا حدودی شکایت داشته‌اند، اما حالا پس از گوگل، سامسونگ دومین شرکت تولید کننده محصولات اندرویدی است که توانسته آپدیت جدید پلتفرم اندروید را در زمانی کوتاه در اختیار کاربران قرار دهد.

پشتیبانی از تم‌های مختلف، بهبود باتری، روان‌تر شدن و انیمیشن‌های جدید بهبود رابط کاربری از جمله عواملی است که در One UI 5.0 شاهد آن‌ها هستیم. برخی کاربران لانچر Nova هیچ گاه تصور نمی‌کردند بتوانند با لانچرهای پیش فرض شرکت‌ها کنار بیایند. اما وان یو آی ۵.۰ ثابت کرد که چنین اتفاقی می‌تواند رخ دهد. 

اگر به خاطر داشته باشید، مدیران سامسونگ متعهد شده بودند که تا پایان سال جاری میلادی، آپدیت اندروید ۱۳ به همراه One UI 5.0 را برای تمامی محصولات پشتیبانی کننده عرضه خواهند کرد و حالا آن‌ّها می‌توانند عبارت الوعده وفا را با شایستگی کامل و نهایت قدرت بر زبان آورند!

 

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما