تایید ساخت بازی آنلاین و مستقل از سری Horizon توسط گوریلا گیمز

استودیو توسعه دهنده سری بازی‌های Horizon به تازگی ساخت یک بازی آنلاین چند نفره از دنیای این سری را با شخصیت‌ها و سبک هنری جدید تایید کرده است.

تایید ساخت بازی آنلاین و مستقل از سری Horizon توسط گوریلا گیمز

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ، استودیو آمستردامی توسعه دهنده بازی یعنی Guerrilla Games به تازگی در یک آگهی شغلی در توییتر فاش کرده که تیم داخلی در این استودیو در حال توسعه یک بازی آنلاین جداگانه، الهام گرفته از جهان Horizon هستند.

در بیانیه این استودیو آمده که بازی جدید با حضور شخصیت‌های تازه و ظاهر گرافیکی خاص و منحصر به فرد در حال توسعه است و گیمرها به صورت آنلاین می‌توانند با یکدگیر به تجربه و ماجراجویی در جهان این بازی بپردازند.

در اوایل سال جاری میلادی نیز شایعاتی در این بار منتشر شده بود اما این اولین باری است که گوریلا گیمز این خبر را تایید کرده است. در آگهی شغلی اعلام شده توسط استودیو سازنده اطلاعاتی بیان شده و گوریلا گیمز شغلی با عنوان “طراح روایت بازی” که برای این پروژه نیاز به ارائه داستانی عمیق و پیچیده دارد را آگهی کرده است.

در همین راستا احتمالا می‌توان فهمید که این یک بازی آنلاین چند نفره ساده که گیمرها در مقابل یکدیگر رقابت می‌کنند نیست و همچنین از نویسنده بازی نیز خواسته شده تا ایده‌های مناسب برای ماموریت‌های بازی و داستان‌های فرعی و پس زمینه ارائه دهد. با آگهی شغلی گوریلا گیمز می‌توان فهمید که بازی جدید احتمالا از لحاظ ساختاری و جذابیت‌های داستانی شبیه به مجموعه اصلی باشد با این تفاوت که احتمالا فرم اجرایی بازی قرار است متفاوت با سری اصلی باشد.

در همین حال طراح اصلی بازی قرار است مسئولیت خلق انواع دشمنان که شامل ماشین‌های جنگی می‌شود را بر عهده گیرد و او بر روی ایجاد نبردهای هیجان‌انگیز در بازی با عناصر مشارکتی میان گیمرها تمرکز خواهد کرد. استودیو سازنده همچنین در پست توییتری خود تایید کرده که به ایجاد ماجراهای جدیدِ هیجانی و انفرادی برای شخصیت اصلی این سری بازی یعنی Aloy ادامه می‌دهد و این احتمالا به معنای برنامه‌ریزی اولیه برای ساخت سومین بازی اصلی از این سری است.

با این وجود، این بازی چند نفره جدید اولین بازی برای گسترش جهان Horizon نخواهد بود و در ماه فوریه، قرار است همراه با عرضه هدست واقعیت مجازی سونی PSVR 2، بازی Horizon: Call of the Mountain نیز برای این پلتفرم در دسترس قرار گیرد.

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما