گلکسی S24 اولترا احتمالاً به یک دوربین تله‌فوتو جدید مجهز می‌شود

به نظر می‌رسد سامسونگ برای گلکسی S24 اولترا به سراغ یک دوربین تله‌فوتو جدید با عملکرد بسیار بهتر می‌رود.

گلکسی S24 اولترا احتمالاً به یک دوربین تله‌فوتو جدید مجهز می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از دیجیاتو،  با وجود اینکه هنوز گلکسی S23 اولترا معرفی نشده است، شاهد انتشار شایعات درباره نسل بعدی‌اش هستیم. طبق شایعه‌ای جدید، سامسونگ برای گلکسی S24 اولترا که در سال 2024 از راه می‌رسد، به سراغ یک دوربین تله‌فوتو جدید می‌رود.

به گفته Ice Universe، گلکسی S24 اولترا به یک سنسور تله‌فوتو جدید نسبت به نسل‌های قبلی‌اش مجهز می‌شود و رویکرد جدیدی را در پیش می‌گیرد. در حالی که هنوز نمی‌دانیم کدام سنسور تله‌فوتو پرچمدار سامسونگ در سال 2024 تغییر می‌کند، احتمالاً منظور Ice Universe دوربین پریسکوپی باشد. هرچند این احتمال هم وجود دارد که سنسور تله‌فوتو عادی این پرچمدار تغییر کند.

دوربین اصلی گلکسی S24 اولترا تغییر نمی‌کند؟

گفته می‌شود که دوربین اصلی پرچمدار 2024 سامسونگ تغییر چندانی نسبت به گلکسی S23 اولترا نخواهد کرد و حتی شاید کره‌ای‌ها از یک سنسور با پیکربندی یکسان در این محصولات استفاده کنند. ظاهراً دوربین‌های تله‌فوتو گلکسی S23 اولترا از نظر سخت‌افزاری تفاوتی با نسل قبلی نخواهند داشت، اما به لطف الگوریتم‌های هوش مصنوعی، عملکردشان بهبود می‌یابد.

گلکسی S22 اولترا سامسونگ

با وجود این تغییر احتمالی، به نظر می‌رسد تغییر اصلی مربوط به نسل بعدی‌اش باشد و سامسونگ در سال 2024 به سراغ یک فناوری انقلابی برود. در مقابل، تغییر اصلی برای گلکسی S23 اولترا، دوربین اصلی‌اش باشد. خانواده اولترا احتمالاً پس از مدت‌ها دوربین 108 مگاپیکسلی را کنار می‌گذارد و به سراغ دوربین 200 مگاپیکسلی می‌رود؛ دوربینی که باید سال 2024 هم منتظر استفاده از آن باشیم.

درنهایت باید بگوییم که بیش از یکسال تا معرفی گلکسی S24 اولترا فاصله داریم و حتی اگر شایعه اخیر صحت داشته باشد، باز هم شاید خود سامسونگ برنامه‌هایش را تغییر دهد. بنابراین شاید اصلاً خبری از دوربین تله‌فوتو جدید نباشد.

سامسونگ احتمالاً در تاریخ 1 فوریه 2023 (12 بهمن‌ماه) از سری گلکسی S23 رونمایی می‌کند. طراحی این محصولات نسبت به نسل قبلی‌شان تغییر چندانی نخواهد کرد، اما به لطف نسخه اورکلاک‌شده اسنپدراگون 8 نسل 2، بهبود عملکرد قابل‌توجهی خواهند داشت.

 

 

 

منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما