پیکسل تبلت هنوز به بازار نیامده، توسط فردی در فروشگاه به فروش می‌رسد

به تازگی اولین تبلت گوگل در فروشگاه فیس‌بوک مارکت پلیس که معمولا افراد کالاهای دست دوم خود را در آن می‌فروشند، لیست شده و به همین سبب تصاویر واقعی از آن هم منتشر شده است.

پیکسل تبلت هنوز به بازار نیامده، توسط فردی در فروشگاه به فروش می‌رسد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام، طی کنفرانس I/O گوگل که سال جاری میلادی برگزار شد غول فناوری آمریکایی از چندین محصول جذاب رونمایی کرد که یکی برجسته‌ترین آن به طور قطع اولین تبلت گوگل موسوم به تبلت پیکسل است. در این راستا، گوگل در طی رویداد خود هیچ اشاره‌ای به جزئیات فنی تبلت خود نداشت و تنها اعلام کرد تبلت پیکسل سال 2023 معرفی خواهد شد. حالا اما به نظر می‌رسد باید به زودی منتظر معرفی تبلت پیکسل باشیم چرا که این محصول مورد انتظار در فروشگاه مارکت پلیس فیس‌بوک قرار گرفته است و تصاویر واقعی آن فاش شده است. 

طبق لیست فروشگاه فیس‌بوک، تبلت پیکسل در مرحله پیش از عرضه رسمی قرار دارد و برچسب قیمتی 400 دلاری را به همراه دارد. البته باید اشاره کرد که قیمت‌گذاری تبلت پیکسل با توجه به سابقه گوگل چندان محتمل نیست و در حال حاضر نمی‌توان چندان به آن اعتماد کرد. همانطور که در این تصاویر مشخص است، تبلت پیکسل به مانند دیگر محصولات گوگل از رابط کاربری Pixel Launcher بهره می‌برد که برای صفحه بزرگ این تبلت بهینه شده است. به علاوه، تصویری از تنظیمات حافظه داخلی تبلت پیکسل به اشتراک گذاشته شده است که ظرفیت 256 گیگابایتی آن را نشان می‌دهد.

داک اسپیکر و شارژ تبلت پیکسل را نشان می‌دهند که قادر است این تبلت را به یک Nest Hub با نمایشگر بزرگ بدل کند. در واقع، تبلت پیکسل با اتصال به داک اسپیکر می‌تواند نقش یک دستیار صوتی همیشه فعال را اجرا کند که با دیگر دستگاه‌های هوشمند موجود در محیط سازگار می‌شود.

در نهایت باید اشاره کرد که به لطف شایعات قبلی، برخی از مشخصات فنی تبلت پیکسل در اختیار کاربران قرار گرفته است. براساس این شایعات، تبلت گوگل از نمایشگر 10.95 اینچی و وای‌فای 6 بهره می‌برد. کانفیگ‌های این تبلت نیز شامل دو نسخه حافظه رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی می‌شود. به علاوه، امکان استفاد از قلم هوشمند در تبلت پیکسل نیز برای کاربران فراهم خواهد شد. پنل پشتی تبلت نیز میزبان دوربین دوگانه خواهد بود. قلب تپنده تبلت پیکسل نیز به گفته‌ برخی از شایعات تراشه نسل اول تنسور خواهد بود. 

 

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما