فاجعه جدید برای توییتر: لینک دادن به شبکه‌های اجتماعی رقیب مانند اینستاگرام، دیگر ممکن نیست!

دردسرهای توییتر این روزها تمامی ندارد. شبکه اجتماعی Twitter حالا لینک دادن به پلتفرم های رقیب نظیر اینستاگرام و فیسبوک را ممنوع کرده است!

فاجعه جدید برای توییتر: لینک دادن به شبکه‌های اجتماعی رقیب مانند اینستاگرام، دیگر ممکن نیست!

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد۱۰۰و به نقل ازگجت نیوز، از زمانی که ایلان ماسک رسماً مدیریت توییتر را در دست گرفته، این پلتفرم دستخوش تغییرات متعددی شده است که توجه همه را به خود جلب کرده‌اند. افزایش تعداد مجاز کارکتر از ۲۸۰ به ۴۰۰۰، ممنوعیت مطلق دورکاری، بازگشت حساب دونالد ترامپ و حذف ناگهانی قابلیت اسپیس و روزنامه‌نگاران برخی از این تغییرات بوده‌اند. حالا تیم توییتر از ممنوعیت تبلیغ رایگان شبکه‌های اجتماعی رقیب از این به بعد خبر داده است. با این سیاست جدید Twitter، کاربران دیگر نمی‌توانند به پلتفرم‌هایی نظیر فیسبوک، اینستاگرام، تروث سوشال (متعلق به گروه رسانه‌ای ترامپ)، Mastodon ،Tribel ،Post و Nostr لینک بدهند.

ممنوعیت لینک دادن به شبکه های اجتماعی در توییتر

توییتر حساب‌هایی را هدف می‌گیرد که «هدف اصلی» آن‌ها تبلیغ محتوای سایر پلتفرم‌ها است. این شبکه اجتماعی دیگر به کاربران اجازه نمی‌دهد در بیوی حساب کاربری خود لینک پروفایلشان در بقیه پلتفرم‌ها را به‌اشتراک بگذارند. کاربران حتی توانایی انتشار توییت‌هایی را نخواهند داشت که دیگران را به دنبال‌کردن حسابشان در پلتفرمی دیگر دعوت می‌کنند. توییتر از روش‌های احتمالی کاربران برای دور زدن این سیاست جدید هم غافل نمانده و برای واسطه‌های به‌اشتراک گذاری لینک نظیر Linktree و Link.bio محدودیت در نظر گرفته است. پنهان‌سازی URL و روش‌های دیگر هم نقض این سیاست به‌حساب می‌آیند.

البته پلتفرم Twitter دو استثناء برای این ضابطه جدید قائل می‌شود. در وهله اول، هر نوع انتشار محتوا از پلتفرم‌های دیگر در توییتر حتی از موارد ممنوع‌شده به‌عنوان نقض مقررات تلقی نمی‌شود. گذشته از این، همچنان تبلیغ پولی برای پلتفرم‌های ممنوع‌شده بلامانع خواهد بود. حساب‌هایی هم که این ضابطه جدید را رعایت نکنند، در صورتی که اولین بارشان باشد یا سهواً مرتکب تخلف شده باشند، صرفاً برای مدتی محدود قفل می‌شوند. با وجود این، تخلف برای چندمین بار «تعلیق دائمی» را به‌دنبال خواهد داشت.

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما