تایید عرضه Returnal برای PC و رم پیشنهادی 32GB + حداقل سیستم

اعلام خبر رسمی عرضه بازی اختصاصی Returnal سونی PS5 برای PC یکی از اخباری بود که در مراسم Game Awards امسال اعلام شد و اعلام این خبر شایعات ماه‌های گذشته در این خصوص را نیز تایید کرد، با این حال در جدیدترین خبرها مشخص شده که صفحه استیم این بازی نیز ایجاد شده و مشخصات سیستم بالایی را برای اجرا توصیه کرده است.

تایید عرضه Returnal برای PC و رم پیشنهادی 32GB + حداقل سیستم

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،بازی سوم شخص Returnal سال گذشته اولین بار به صورت عمده در دنیای گیمینگ با عرضه بر روی پلی استیشن 5 در دسترس قرار گرفت و این بازی پس از عرضه توانست ستایش منتقدان و گیمرها را برانگیزد و چندین جایزه و نامزدی نیز در مراسم‌های مختلف بدست آورد.

اطلاعات غیررسمی ارائه شده در ماه‌های گذشته نیز بر احتمال عرضه این بازی بر روی پلتفرم‌های دیگر اشاره می‌کرد و حالا در روزهای گذشته نیز عرضه Returnal به صورت رسمی برای PC تایید شده است. با این حال کسانی که قصد بازی کردن بر روی PC را دارند و یا حتی می‌خواهند آن را اجرا کنند نیاز به یک سیستم قوی خواهند داشت.

عرضه Returnal برای PC

در صفحه استیم حداقل میزان رم برای اجرای بازی 16GB عنوان شده و کارت گرافیک پیشنهادی نیز برای اجرای مناسب بازی RTX 2070 Super و RX 6700 XT است. با توجه به این اطلاعات بازی مورد نظر احتمالا از لحاظ سیستمی مشخصات بالایی نیاز دارد و حداقل کارت گرافیک برای اجرای بازی نیز GTX 1060 6GB و RX 580 8GB عنوان شده است.

با این حال خبر خوب در این خصوص این است که پردازنده‌های پیشنهادی برای اجرای بازی شامل Intel i7-8700 و AMD Ryzen 7 2700X می‌شود و این CPU ها را احتمالا می‌توان برای تنظیمات حداکثری 4K با ray tracing نیز استفاده کرد.

عرضه Returnal برای PC

به نظر می‌رسد سیستم پیشنهادی بازی برای تنظیمات حداکثری در نظر گرفته شده است و وب‌سایت The Verge نیز در همین راستا اذعان کرد که نسخه بازسازی شده Marvel’s Spider-Man: Miles Morales و Marvel’s Spider-Man نیز برای اجرای 4K/60fps همراه با استفاده از آخرین تنظیمات Ray tracing استفاده از رم 32GB را پیشنهاد کرده‌اند.

طبق آخرین نظرسنجی استیم تنها 13.38 درصد از شرکت کنندگان سیستمی با رم 32GB دارند و فقط 2.6 درصد از یک مانیتور 4K استفاده می‌کنند. با این حال در بخش CPU و کارت گرافیک حداقل سیستم‌ها برای اکثر کاربران استیم در دسترس است.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما