اپل قصد دارد تولید آیفون در هند را سه برابر کند

بر طبق گزارشی جدید، اپل در ادامه سیاست‌های تنوع بخشیدن به مکان‌های تولید محصولاتش و وابستگی کمتر به چین، قصد دارد تا تولید آیفون‌هایش را در هند به سه برابر برساند.

اپل قصد دارد تولید آیفون در هند را سه برابر کند

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام، طبق گزارش‌های اخیر، اپل می‌خواهد طی دو سال آینده ظرفیت تولید آیفون خود در هند را سه برابر کند، این حرکت به واقع بخشی از برنامه بزرگتر این شرکت برای تنوع بخشیدن به زنجیره تامین خود از چین به سایر نقاط جهان است.

طبق گزارشی که توسط «Mint» منتشر شده است، یک مدیر ارشد صمعت که نام او فاش نشده، گفته که اپل به دنبال افزایش حجم تولیدات خود در هند است که می‌تواند به بیش از سه برابر آنچه که قصد دارد امسال تولید کند، افزایش یابد. در این گزارش به یکی از مدیران اجرایی اشاره شده است که می‌گوید اپل به فاکسکان، پگاترون و ویسترون سه تامین کننده بزرگ خود، دستور داده تا ظرفیت و نیروی انسانی خود را در کشور هند افزایش دهند.

در همین هفته همانطور که در خبرها داشتیم، اعلام شد که فاکسکان ۵۰۰ میلیون دلار در شرکت تابعه هندی خود سرمایه گذاری کرده است تا بتواند ظرفیت عملیاتی خود را این کشور افزایش دهد. اپل و تامین کنندگان آن در حال حاضر چندین مدل آیفون از جمله آیفون ۱۴ جدید را در هند تولید می‌کنند و برنامه‌هایی برای گسترش تولید به سایر محصولات، از جمله آیپد نیز گزارش شده است.

عرضه مدل‌های آیفون ۱۴ پرو در آستانه فصل تعطیلات به دلیل اختلال در کارخانه فاکسکان در چین به شدت محدود شده است. اپل ماه گذشته در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که برای بازگرداندن عرضه به سطح عادی، سخت در تلاش است، اما با نزدیک شدن به تعطیلات مشتریانی که به دنبال آیفون‌های رده بالای سری پرو اپل هستند، با چالشی جدی برای خرید آن روبرو هستند.

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما