آیپد ایر جدید اپل (iPad Air 6th Gen) با نمایشگر 13 اینچی و تراشه M2 معرفی شد

اقتصاد ۱۰۰ - آیپد ایر جدید اپل (نسل ششم آ‌ی‌پد ایر) با تراشه M2 معرفی شد. این تبلت در دو نسخه 11 اینچی و 13 اینچی و در چهار رنگ جذاب و دیدنی وارد بازار خواهد شد.

آیپد ایر جدید اپل (iPad Air 6th Gen) با نمایشگر 13 اینچی و تراشه M2 معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، پس از پخش شایعات و افشاگری‌های متعدد و تاخیرهای پیش آمده در تاریخ عرضه، اپل بالاخره از نسل ششم تبلت‌های iPad Pro و iPad Air خود در رویداد Let Loose رونمایی کرد. آیپد پروهای جدید این شرکت نسبت به نسل‌های پیشین به خصوص مدل‌های iPad Pro 2018 ارتقاهای قابل توجهی داشته‌اند. آیپد ایر نسل 6 اپل نیز به عنوان جانشین نسل پنجم آی‌پد ایرهایی که در سال 2022 معرفی شدند، عرضه شده است.

نسل جدید این تبلت‌ها، قابلیت‌ها و ارتقاهای مورد نیاز بسیاری را در خود جای داده‌ اما متاسفانه در طراحی تغییرات نامحسوسی داشته‌ است. جالب است بدانید که در این نسل از تبلت‌های اپل علاوه بر مدل پایه 11 اینچی یک نسخه با صفحه نمایش بزرگ 13 اینچی نیز وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت تبلت جدید اپل آشنا شوید

همان‌طور که گفته شد، اپل در نسل ششم آیپد ایرهای خود، در کنار نسخه استاندارد 11 اینچی، یک مدل بزرگ‌تر 13 اینچی را هم قرار داده است. هر دو نسخه دارای صفحه نمایش Liquid Retina IPS LCD هستند. نسخه 13 اینچی وضوح 2732 در 2048 پیکسل و حداکثر روشنایی 600 نیت را ارائه می‌دهد.

آیپد ایر جدید اپل

طراحی نسل ششم آیپد ایر اپل از همان الگو کلی نسل قبلی با قاب صاف، دکمه Touch ID در بالا و کلیدهای تنظیم صدا در سمت راست پیروی می‌کند. یکی از تغییرات قابل توجه در طراحی این است که سنسور دوربین سلفی در هنگام افقی بودن تبلت در سمت راست قرار می‌گیرد.

قلمی که Apple Pencil نامیده می‌شود همچنان به صورت مغناطیسی به قاب سمت راست تبلت متصل شده است. شایان ذکر است که آیپد ایر جدید با Pencil Pro تازه معرفی شده نیز سازگار بوده و از ویژگی Pencil Hover که محدود به مدل‌های پرو بود، پشتیبانی می‌کند.

آیپد ایر جدید اپل

تنظیمات دوربین آی‌پد ایر نسل شش اپل مشابه نسل قبلی بوده و از یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت (با قابلیت فیلم‌برداری HDR و 4K) و یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی در جلو تشکیل می‌شود.

این تبلت به پردازنده M2 اپل مجهز شده که تقریبا 50 درصد سریع‌تر از M1 Air است. از دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به وای‌فای 6E، شبکه اتصالی فایوجی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد.

آیپد ایر جدید اپل

قیمت نسل ششم آیپد ایر اپل از 599 دلار (معادل 59990 روپیه) برای مدل پایه 11 اینچی شروع می‌شود و به 799 دلار (معادل 79990 روپیه) برای مدل 13 اینچی می‌رسد. هر دو نسخه در چهار رنگ آبی، بنفش، سفید و خاکستری در بازار موجود خواهند شد. پیش خرید این تبلت از امروز آغاز شده و فروش نهایی از 15 آوریل شروع خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما