قابلیت مخفی گوشی های سامسونگ ؛ حذف دائمی فایل‌ها در یک چشم به هم زدن

اقتصاد ۱۰۰ - در این مطلب با یک قابلیت مخفی گوشی های سامسونگ آشنا می‌شوید. با این قابلیت می‌توانید فایل‌های خود در برنامه My Files را به طور مستقیم به صورت دائمی حذف کنید.

قابلیت مخفی گوشی های سامسونگ ؛ حذف دائمی فایل‌ها در یک چشم به هم زدن

به گزارش گروه دانش و فناوری،رابط کاربری One UI سامسونگ مملو از ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف است، دلیل علاقه بسیاری از کاربران به استفاده از گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی نیز بخاطر وجود چنین رابط روان و پر قابلیتی است. علاوه بر این، سامسونگ برخی از این قابلیت‌ها را به گونه‌ای مخفی کرده که به راحتی قابل دیدن نیستند. در ادامه قصد داریم یکی از این ویژگی‌های پنهان را به شما معرفی کنیم

به تازگی در آخرین نسخه برنامه My Files (15.0.04.5) یک منوی مخفی به نام MyFiles Labs کشف شده است. در این منو یک گزینه جالب به نام حذف دائم (Permanently Delete) وجود دارد که با فعال کردن آن می‌توانید هنگام پاک کردن فایل‌ها در برنامه My Files از یک گزینه اضافه در منوی حذف، استفاده کنید.

قابلیت مخفی گوشی های سامسونگ

با انتخاب این گزینه جدید، به راحتی می‌توانید فایل‌ها را برای همیشه از گوشی خود حذف کنید؛ یعنی برای حذف دائمی فایل‌ها دیگر نیازی به مراجعه به قسمت Recycle Bin نخواهید داشت.

اگر نمی‌دانید که برای فعال کردن بخش MyFiles Labs چه باید بکنید، تنها کافی است که مسیر گفته شده را دنبال کنید. برنامه My Files را در دستگاه گلکسی خود باز کنید، به بخش تنظیمات (Settings) و سپس About My Files بروید و چندین بار روی متن My Files ضربه بزنید تا زمانی که متن ” MyFiles Labs فعال شده است” روی گوشی ظاهر شود. پس از فعال شدن، می‌توانید به تنظیمات MyFiles Labs رفته و گزینه حذف دائمی را همان‌طور که گفته شد پیدا کنید.

توجه داشته باشید که این ویژگی فقط در نسخه 15.0.04.5 این برنامه موجود است. این نسخه باید در فروشگاه گلکسی وجود داشته باشد، اما اگر هم نباشد، می‌توانید آن را از APKMirror یا سایر منابع امن دانلود کنید. البته توصیه ما این است که چند روز صبر کنید تا نسخه جدید برنامه در فروشگاه گلکسی ظاهر شود.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما