برنامه ریزی وعده غذایی با حلقه هوشمند سامسونگ

اقتصاد ۱۰۰ - منابع کره‌ای خبر دادند یکی از قابلیت‌های جالب حلقه هوشمند سامسونگ، گلکسی رینگ، برنامه ریزی وعده غذایی است.

برنامه ریزی وعده غذایی با حلقه هوشمند سامسونگ

به گزارش گروه دانش و فناوری،شرکت تابعه سامسونگ یعنی MX با همکاری دپارتمان لوازم خانگی سامسونگ این قابلیت را توسعه داده‌اند تا پلتفرم سامسونگ فود را با گلکسی رینگ مرتبط سازند.

بدین ترتیب سامسونگ قصد دارد از طریق حلقه هوشمند وعده‌های غذایی و پیشنهادات غذایی به کاربر ارائه کند.

حلقه هوشمند فعالیت کاربر را در طول روز رصد کرده و سامسونگ فود که به یخچال هوشمند سامسونگ از طریق هوشمند مصنوعی متصل است، پیشنهادات رژیم غذایی را بر اساس مصرف کالری و شاخص توده بدنی BMI ارائه خواهد کرد.

در خانه هوشمند آینده گرای تعریف شده که در آن اجاق گاز سامسونگ نیز متصل است، دستگاه، دمای پخت و زمان پخت را متناسب با تعاریف کاربر اعمال کرده و همچنین می‌توان مواد غذایی را از طریق مرکز e-food سامسونگ دلیور کرد.

البته موارد ذکر شده در تئوری دوست داشتنی به نظر می‌رسند، اما واقعیت این است که بیشتر این محصولات و خدمات هنوز فقط در کره موجود بوده و لوازم خانگی هزینه زیادی دارند. با این وجود، هنگامی که این ویژگی راه اندازی شود، ممکن است سایرین از سامسونگ الگوبرداری کنند.

از سوی دیگر، Samsung Food پلتفرمی است که در حال حاضر در 104 کشور و منطقه موجود است. این برنامه جانشین برنامه Whisk است که بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی برای اشتراک‌گذاری دستور العمل‌ها قبل از خرید در سال ۲۰۱۹ بود.

اگر شایعات درست باشند، ممکن است پس از عرضه حلقه هوشمند در اواخر جولای، سیستم ارائه برنامه‌های غذایی راه بیفتد.

 

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما