پس از سامسونگ، آنر هم از توسعه حلقه هوشمند سلامتی خبر داد

اقتصاد ۱۰۰ - پس از رونمایی از حلقه هوشمند سامسونگ، حالا در کنگره جهانی موبایل مدیرعامل آنر گفته است که درحال کار بر روی یک حلقه هوشمند است. حلقه هوشمند آنر دارای تعدادی حسگر برای ردیابی سلامت کاربر مانند ضربان قلب است. به‌نظر می‌رسد این برند چینی از هوش مصنوعی نیز برای ردیابی بهتر سلامت کاربران بهره خواهد برد.

پس از سامسونگ، آنر هم از توسعه حلقه هوشمند سلامتی خبر داد

به گزارش گروه دانش و فناوری، براساس گزارش CNBC، مدیرعامل آنر اعلام کرد که این شرکت چینی قصد دارد یک حلقه هوشمند توسعه بدهد. سامسونگ که در مراسم رونمایی سری گلکسی S24 به حلقه هوشمند خود اشاره‌ای کرده بود، مدتی پیش اطلاعات و تصاویر بیشتری از این حلقه منتشر کرد. شایعاتی نیز از علاقه اپل به ساخت حلقه هوشمند به گوش می‌رسد. حالا آنر نیز رسماً می‌خواهد به بازار نوظهور حلقه‌های هوشمند بپیوندد.

حلقه هوشمند آنر

حلقه هوشمند آنر

«جورج ژائو»، مدیرعامل آنر در کنگره جهانی موبایل گفت که این شرکت درحال توسعه حلقه هوشمند خود است و در آینده خبرهای بیشتری از این حلقه منتشر خواهد شد. ژائو جزئیات بسیار کمی درباره این حلقه اعلام کرد، اما گفت که تمرکز آن بر سلامت خواهد بود.

آنر که در سال 2020 در نتیجه تحریم‌های ایالات متحده از هواوی جدا شد، تلاش کرده تا گوشی‌های هوشمند خود را عرضه کند و حضورش را در خارج از چین، به ویژه در بازار گوشی‌های پریمیوم گسترش دهد. این شرکت سایر دستگاه‌ها و گجت‌های پوشیدنی مانند ساعت‌های هوشمند را نیز توسعه داده است. حالا با ساخت حلقه هوشمند، آنر محصول دیگری را به لیست دستگاه‌های خود اضافه خواهد کرد.

ژائو همچنین اشاره‌ای به هوش مصنوعی و استفاده از آن در برنامه‌های سلامتی کرد. او گفت با قابلیت‌های سخت‌افزاری و اپلیکیشن‌های مجهز به هوش مصنوعی کاربران می‌توانند دوره‌های سلامتی حرفه‌ای متناسب با خودشان را داشته باشند.

انتهای پیام

منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما