برنامه های کلی شهرداری تهران برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران برنامه های این معاونت را درخصوص پیشگیری از آسیب ها در سال ۱۴۰۲ تشریح کرد.

برنامه های کلی شهرداری تهران برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی
به گزارش اقتصاد100، «محمدامین توکلی‌زاده»، معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره اقدامات شهرداری تهران درخصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سال ۱۴۰۲ گفت: سازمان ورزش، اداره کل سلامت، اداره کل بانوان، اداره کل فرهنگی، اداره کل آموزش شهروندی همه این‌ها در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدامات خود را انجام می‌دهند. شاید بیش از ۸۰ درصد فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در حوزه پیشگیری است.

وی ادامه داد: همه اقدامات در توسعه ورزش همگانی، توسعه رخدادهای ورزشی، مشاوره‌هایی که اداره کل سلامت می‌دهد برنامه‌ها و رخدادهای فرهنگی که هویت و سبک زندگی را اصلاح می‌کند در کنار هم در حوزه پیشگیری قرار می‌گیرد.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران درباره اقدامات این سازمان گفت: اقدامات پیش از آسیب توسط این ادارات در شهرداری تهران انجام می‌شود. اما اگر آسیبی شکل بگیرد و وارد مرحله آسیب شود معمولا در سازمان اجتماعی ما به آن رسیدگی می‌شود که البته این سازمان نیز در حوزه پیشگیری نیز برنامه‌هایی دارد.

توکلی زاده درباره برنامه‌های شهرداری تهران درخصوص پیشگیری از آسیب‌ها در سال ۱۴۰۲ گفت: جشنواره‌های آرمان از سال گذشته شروع شده و رخدادهای ورزشی آن تعریف شده است و مسابقات ورزشی در ۸ رشته برای زنان و ۸ رشته برای مردان شکل گرفته است. مسابقات قهرمان شهر نیز برگزار شده است. همچنین دوشنبه‌های ورزشی نیز در سال گذشته برگزار شده است. همچنین لیگ‌های اصناف، لیگ‌های مناسبتی مانند لیگ ماه رمضان و… برگزار می‌شود و این رویدادها در حوزه پیشگیری است.

وی با تاکید بر اینکه ۸۰ درصد برنامه های معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در حوزه پیشگیری است، ادامه داد: ما تا جایی که بتوانیم ورزش همگانی را گسترش می‌دهیم و کمک می کنیم تا با ارتقای سواد سلامت مردم سلامت مردم تامین شود و همچنین در اداره کل آموزش شهروندی با ارائه بسته‌های شهروندی، برگزاری کارگاهها، ارائه بسته‌های آموزشی و همچنین آموزش‌های تبلیغات محیطی که با همکاری سازمان زیباسازی انجام می‌شود، کمک می‌کنند تا کمتر وارد آسیب شویم.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا کسی پرسپولیس و استقلال را نمی‌خرد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما