عکس تمام قد ازتیپ جلف همسر علیرضا نیکبخت / کاش سانسور می شد !

منتشر شدن تصویر متفاوتی از تیپ و استایل تازه همسر علیرضا واحدی نیکبخت سوژه داغ کاربران فضای مجازی شده است.

عکس تمام قد ازتیپ جلف همسر علیرضا نیکبخت / کاش سانسور می شد !
 مونا حسین پور همسر علیرضا واحدی نیکبخت پس از ازدواج با این پیشکسوت فوتبال به یک اینفلوئنسر مطرح در شبکه های اجتماعی بدل شده است.

البته برخی از کاربران مدعی شده اند که این چهره مجازی پیش از ازدواج با ستاره سابق استقلال در کار مدلینگ بوده و شناخته شدن او ربطی به همسرش ندارد.

با این حال نمی توان حضور پر رنگ و تاثیرگذار علیرضا نیکبخت را در شهرت و بیشتر چهره شدن این اینفلوئنسر مجازی نادیده گرفت.

 وقتی قد همسر علیرضا نیکبخت کاربران را غافلگیر می کند

چرا که اغلب مخاطبانی که مونا نیکبخت را در فضای مجازی دنبال می کنند از هواداران پر و پا قرص بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال هستند.

در همین رابطه حالا انتشار تصویر تازه ای از تیپ و قد بلند همسر نیکبخت در آینه آسانسور سوژه کاربران شده است.

مونا نیکبخت در این تصویر با گرفتن یک سلفی از خودش در حالیکه عینک آفتابی بر چشم دارد، از استایل شیک و بهاری خودش رونمایی کرده است.

تعریف و تمجید باورنکردنی علیرضا نیکبخت از خودش

ستاره سابق تیم استقلال سال ها پیش در مصاحبه ای گفته بود که از حاشیه فراری است و حتی خودش هم نمی داند که چگونه همیشه در مرکز حواشی قرار می گیرد.

با این وجود به باور اغلب کاربران مجازی علیرضا نیکبخت از معدود پیشکسوتان فوتبال است که همواره با فعالیت های متفاوت اش خودش را در بطن جنجال ها قرار داده است.

البته برخی از هواداران پر و پا قرص این پیشکسوت پرحاشیه هم معتقدند او به سبب محبوبیتی که دارد ناخواسته وارد برخی مسائل و جنجال های مجازی شده است.در همین خصوص حالا این ملی پوش سابق به تازگی مطلب عجیبی را در صفحه شخصی اش منتشر کرده که با واکنش های متفاوتی مواجه شده است.

او در یک استوری با نمایش تصویری از خودش و آرش برهانی به شکلی باورنکردنی ای از خودش در ارتباط با آدم ها تعریف و تمجید کرده است.

ستاره سابق پرسپولیس و استقلال نوشته: من تو رفاقت نامبروان هستم.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما