عکس خودشیفتگی علیرضا نیکبخت در اینستاگرام / پول عقل این مرد را کوچیک کرد !

علیرضا واحدی نیکبخت بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال با انتشار یک متن عجیب در صفحه شخصی اش به طرز باورنکردنی ای از خودش تعریف کرده است.

عکس خودشیفتگی علیرضا نیکبخت در اینستاگرام / پول عقل این مرد را کوچیک کرد !
 ستاره سابق تیم استقلال سال ها پیش در مصاحبه ای گفته بود که از حاشیه فراری است و حتی خودش هم نمی داند که چگونه همیشه در مرکز حواشی قرار می گیرد.

با این وجود به باور اغلب کاربران مجازی علیرضا نیکبخت از معدود پیشکسوتان فوتبال است که همواره با فعالیت های متفاوت اش خودش را در بطن جنجال ها قرار داده است.

البته برخی از هواداران پر و پا قرص این پیشکسوت پرحاشیه هم معتقدند او به سبب محبوبیتی که دارد ناخواسته وارد برخی مسائل و جنجال های مجازی شده است.

 تعریف تمجید باورنکردنی علیرضا نیکبخت از خودش

در همین خصوص حالا این ملی پوش سابق به تازگی مطلب عجیبی را در صفحه شخصی اش منتشر کرده که با واکنش های متفاوتی مواجه شده است.

او در یک استوری با نمایش تصویری از خودش و آرش برهانی به شکلی باورنکردنی ای از خودش در ارتباط با آدم ها تعریف و تمجید کرده است.

ستاره سابق پرسپولیس و استقلال نوشته: من تو رفاقت نامبروان هستم.

رونمایی نیکبخت از تیپ و استایل بهاری اش

به گزارش وقت صبح، علیرضا نیکبخت ستاره سال های دور فوتبال ایران در زمان بازیگری اش در زمین بازی همواره به سبب ظاهر متفاوت اش در مرکز توجه هواداران قرار داشت.

البته همین خصوصیت بارز نیکبخت در متفاوت بودن از بقیه باعث شده بود که عده ای منتقد این رفتارهای حاشیه ای او باشند.

با این حال، اکنون بعد از گذشت سال ها ستاره سابق تیم ملی همچنان طبق عادت قدیمی اش در پی متمایز بودن از سایر بازیکنان فوتبال از نظر شمایل و استایل است.

حتی او در یکی از آخرین استوری های اش در صفحه شخصی اش نوشته بود که با ظاهر جدید اش دیگر کسی نمی تواند خودش را شبیه او کند.

در همین رابطه حالا این پیشکسوت جنجالی در تازه ترین فعالیت اش با انتشار تصویری از تیپ و استایل جدید بهاری اش رونمایی کرده است.

همچنین او با تگ کردن همسرش مونا نیکبخت نوشته ای عاشقانه را به او تقدیم کرده است. او خطاب به همسرش نوشته: من مست دیدار توام، گرفتار توام.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما