این سارقان عاشق تلفن همراه در آرایشگاه‌های زنانه بودند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: اعضای باند 3 نفره سارقان تلفن همراه که اقدام به سرقت در شهرستان‌های استان اصفهان و چند استان دیگر کرده بودند دستگیر شدند.

این سارقان عاشق تلفن همراه در آرایشگاه‌های زنانه بودند

به گزارش اقتصاد100، حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه از  آرایشگاه‌های زنانه در استان اصفهان با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان پلیس پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌ها نهایتاً هویت خانمی سارق را شناسایی کرده و در نهایت در یک عملیات هماهنگ و منسجم، متهم را در مخفیگاهش در شهرستان شهرضا دستگیر کردند.

ترکیان با اشاره به شناسایی و دستگیری ۲ همدست دیگر سارق و مالخر اموال مسروقه در عملیات‌های هماهنگ کارآگاهان پلیس افزود: از مخفیگاه اعضای این باند ۱۵ دستگاه موبایل سرقتی نیز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: سارقان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۳۶ فقره سرقت در سطح شهرستان‌های استان اصفهان و چند استان دیگر کشور اعتراف کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.  

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما