سرقت ماهرانه از مغازه طلافروشی در شرق تهران + جزییات

اقتصاد ۱۰۰- فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه طلا فروشی در محله افسریه خبر داد و گفت: متهم با تخریب سقف مغازه موفق به سرقت اموال شده بود.

سرقت ماهرانه از مغازه طلافروشی در شرق تهران  + جزییات

 سرهنگ کارآگاه سیدقاسم موسوی فر فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: خرداد ماه سال جاری، وقوع یک فقره سرقت از یک مغازه طلافروشی واقع در محله افسریه به ارزش 15 میلیارد ریال ، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان در نخستین‌گام راهی صحنه وقوع جرم شدند و در تحقیقات میدانی پی بردند سارق حرفه‌ای هنگامی که مغازه تعطیل بوده با تخریب سقف وارد محل موردنظر شده و  پس از سرقت 15 میلیارد ریال طلا متواری شده است.

فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند و پی بردند متهم با اجرای نقشه قبلی این سرقت را انجام داده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم سابقه‌دار است، عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی بی‌درنگ راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی ابتدا منکر جرم خود بود اما پس از مواجه با شواهد و مدارک موجود به سرقت از طلافروشی به ارزش 15میلیارد ریال اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه موسوی فر با بیان اینکه طلاهای مسروقه کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع :رکنا

وبگردی

ارسال نظر

 
  • گاوصندوق باید ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داشته باشه ارسالی در

    اگر طلا فروش موقع تعطیلی مغازه طلا ها را از ویترین جمع نمیکنه باید حتما یک گاوصندوق آسانسوری داشته باشه که ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داشته باشه و اگر طلاهاش زیاده دیگه آسانسوری مناسبش نیست و باید زحمت جمع کردن طلا و چیدن مجددش در هر بار که طلا فروشی را تنها میذارن به خودش بده و در این حالت هم باید یک گاوصندوق بگیره که ضمانت پرداخت خسارت درصورت وقوع سرقت داشته باشه. پس متوجه میشید که اصلا اهمیتی نداره سارقین از کجا وارد طلا فروشی میشن یا اصلا درب و ساختمان طلافروشی امنیت داره یا نه چون نهایتا گاوصندوق هدف نهایی سارقین هستش که با خرید یک گاوصندوق که ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داشته باشه مشکل حله

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما