توضیحات پلیس درباره ‌ماجرای تصادف راکبان موتورسیکلت در فنوج‌

پنجم اردیبهشت حادثه‌ای برای ۲ موتورسیکلت در محدوده شهری فنوج سیستان و بلوچستان رخ داد که منجر به فوت یک نفر و مجروحیت دو نفر دیگر شد که حواشی آن شهر را دچار تنش کرد؛ اما اصل ماجرا چیست؟

توضیحات پلیس درباره ‌ماجرای تصادف راکبان موتورسیکلت در فنوج‌
به گزارش اقتصاد100 به نقل از تسنیم، غروب پنجم اردیبهشت ماه حادثه‌ای برای 2 موتورسیکلت در محدوده شهری فنوج در جنوب استان سیستان و بلوچستان رخ داد که منجر به فوت یک نفر و مجروحیت دو نفر دیگر شد که گشت پلیس نیز بلافاصله در محل حادثه حاضر بود.

در پی این حادثه و طرح موضوع بروز حادثه بر اثر برخورد خودروی انتظامی با راکبان موتورسیکلت توسط عده‌ای از مردم که پس از حادثه در صحنه حاضر شدند، جو این شهر متشنج می‌شود.

بلافاصله برابر دستور فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بررسی نقش یا عدم نقش ماموران پلیس در بروز این حادثه در دستور کار قرار گرفته و تیم‌هایی از کارشناسان انتظامی استان مامور به رسیدگی به حادثه در اسرع وقت و اعلام نتیجه می‌شوند.

دستور ویژه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان برای بررسی حادثه شهرستان فنوج

در ادامه تعدادی از بستگان صدمه دیدگان حادثه همان شب در مقابل یکی از مقرهای انتظامی اقدام به اعتراض می‌کنند که تنش افزایش می‌یابد.

ششم اردیبهشت دادسرای نظامی حادثه تصادف فوتی دو موتورسیکلت سوار در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج ورود کرده و اعلام می‌شود؛ در پی این حادثه و به محض اطلاع از این حادثه و وصول گزارش، در دادسرای نظامی ناحیه ایرانشهر پرونده تشکیل و معاون دادستان نظامی استان به محل اعزام و ضمن شروع به انجام تحقیقات میدانی شواهد و ادله استحصال که در اسرع وقت به این پرونده رسیدگی خواهد شد و نتیجه به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید.

حالا اما نتیجه بررسی اولیه کارشناسان اعزامی پلیس به فنوج از تصادف دو موتورسیکلت با یکدیگر و عدم نقش ماموران پلیس در این حادثه حکایت دارد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما