موتورسیکلت این افراد به پارکینگ منتقل می‌شوند

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: تا پایان سال گذشته ۳۰۰ هزار موتورسوار آموزش دیده اند.

موتورسیکلت این افراد به پارکینگ منتقل می‌شوند

به گزارش اقتصاد100 ، سردار محمد حسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهارداشت: تا پایان سال گذشته ۳۰۰ هزار موتورسوار آموزش دیده‌اند و موتور آنها به پارکینگ نرفته است.

وی گفت: اقدامات پلیسی جهت ساماندهی موتورسواران ادامه دار بوده و در دستور کار پلیس راهور قرار دارد.

سردار حمیدی خاطرنشان کرد: سایر تخلفات نیز در قالب طرح موتور یار توسط پلیس راهور اجرا خواهد شد و این طرح برای نظم بخشی به ترددهای موتورسواران انجام می‌پذیرد.

سردار حمیدی گفت: راکبین موتورسیکلتی که تعامل کمتری با پلیس راهور داشته و اعمال آنان مجرمانه است با هماهنگی‌های به عمل آمده به پارکینگ منتقل شده و این طرح احتمالاً اثرگذار خواهد بود و انتظار می‌رود تخلفات موتورسواران مانند دوره‌های گذشته کاهش یابد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ یکی از دلایل تخلفات موتورسواران را بحث فرهنگی دانست و گفت: بخش عمده‌ای از این تخلفات به بحث فرهنگی باز می‌گردد و بخش زیادی نیز اقدامات زیر ساختی است که هنوز درست نشده است.

سردار حمیدی اعلام کرد: از ابتدای امسال موتورسیکلت سوارانی که تخلفات آنها جنبه مجرمانه پیدا می‌کند به پارکینگ منتقل می‌شوند و این کار باعث کاهش تخلفات می‌شود.

وی افزود: میانگین سالانه نشان می‌دهد که ۴۶ درصد حوادث موتور سیکلت سواران منجر به فوت است که شاهد کاهش ۶ درصدی سهم موتورسواران در تصادفات فوتی با اجرای طرح موتوریار بودیم اما این کافی نیست؛ چراکه با هدف اصلی که انضباط بخشی به تردد موتورسواران است فاصله داریم و تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار قرار دادیم.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما