حمله مرگ آور دو خرس به کارگر باغ وحش در اصفهان | مردم به آتش نشانی خبر دادند

مدیر مجموعه گردشگری صفه اصفهان از وقوع یک مورد حادثه منجر به فوت در باغ وحش کوه صفه خبر داد و گفت: علت وقوع حادثه فوت کارگر پارک وحش صفه که در اثر حمله دو خرس به او اتفاق افتاد ازسوی مراجع قضایی در دست بررسی است.

حمله مرگ آور دو خرس به کارگر باغ وحش در اصفهان | مردم به آتش نشانی خبر دادند

به گزارش اقتصاد100، سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حادثه فوت یکی از کارگران باغ‌وحش صفه، اظهار کرد: در ساعت ۸ و ۳۵ دقیقه امروز یکم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲، طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارشی مبنی بر حمله یک قلاده خرس در باغ وحش کوه صفه به یکی از کارگران دریافت شد. بلافاصله اکیپ تخصصی نجات در کوهستان آتش نشانی اصفهان مستقر در کوه صفه، در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حمله‌، آقای ۶۰ ساله که مسئول تامین غذای این خرس بود در اثر جراحت شدید و طبق اعلام عوامل اورژانس شهر جان باخت. 

علی جعفریان مدیر مجموعه گردشگری صفه نیز در این‌باره، بیان کرد: صبح امروز یکم فروردین‌ماه یکی از کارگران مجموعه پارک وحش صفه که طبق روال هر روز مشغول غذا دادن به خرس‌ها بوده، توسط دو خرس به داخل قفس کشیده شده و جراحات سنگینی به او وارد می شود. 

وی با بیان اینکه متاسفانه این حادثه منجر به فوت این شخص شده است، افزود: خرس‌ها طبق معمول داخل قفس بوده‌اند و هیچ حیوان دیگری نیز در بیرون از قفس نبوده، اما متاسفانه به دلایل نامعلومی خرس‌ها به این شخص حمله‌ور شده‌اند. 

مدیر مجموعه گردشگری صفه با اعلام اینکه علت حادثه ازسوی مراجع قضایی و نمایندگان اداره کل محیط زیست در دست بررسی است، تاکید کرد: پس از بررسی موضوع و بازبینی فیلم‌های دوربین برای پیدا کردن علت قطعی حادثه می‌توان درباره آن اطلاعات دقیق‌تری ارائه داد. 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز