تکمیل پل خلیج فارس هنوز معطل چینی ها

مدیرعامل منطقه آزاد قشم گفت: برای تکمیل پل خلیج فارس پیشنهادات مختلفی را در حال دنبال کردن هستیم و با چینی‌ها هم مذاکرات جدی داشته‌ایم.

تکمیل پل خلیج فارس هنوز معطل چینی ها

به گزارش اقتصاد100، عادل پیغامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم عصر امروز در نشستی خبری اظهار کرد: ما با روش‌هایی که پیش می‌رویم پل خلیج فارس خواهیم ساخت و حتی اگر پیمانکار اصلی و مطرح هم جلو نیاید، مصمم به تکمیل آن هستیم.

وی به سفر اخیر خود در معیت عبدالملکی به چین اشاره و عنوان داشت: در بخش خارجی با چینی‌ها مذاکرات محکمی داشتیم و آقای عبدالملکی هم روابط ایران و چین را از قول آقای رییس جمهور در نسبت با جلو آمدن و تکمیل کردن پروژه‌های مطرح شده بیان کردند و چشم انداز بسیار روشنی پیش روی تکمیل پل خلیج فارس قرار دارد.

پیغامی همچنین به ابراز تمایل چند ایرانی خارج از کشور به تزریق اعتبار به پروژه به شرط تغییر پیمانکار کنونی نیز اشاره و تصریح کرد: همان شرکتی که اسکله رمکان را به خوبی ساخته هم ابراز تمایل کرده و در این راه به همراهی اصحاب رسانه نیاز داریم تا بتوانیم کار را به پیش ببریم.

پیغامی همچنین گفت: در زمینه مشارکت شرکت‌هایی از روسیه، دانمارک، صربستان و ...  با شرط تهاتر نفت و تضمین بانک مرکزی مواجهیم که هیچکدام وجود ندارد و باید راه ویژه‌ای را طی کنیم.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما