از وال استریت تا آربیتاژ

پنج فیلم محبوب اقتصاددان ها

فیلمهای سینمایی همواره انعکاس شرایط و رویدادهای اجتماعی زمان هستند و در این سالهای اخیر و با وجود بحران اخیر اقتصادی، این به موضوعی مهم برای کمپانی ها و فیلمسازان تبدیل شد.

پنج فیلم محبوب اقتصاددان ها

اقتصاد چیزی نیست که فقط از طریق کتاب و مجلات آموخته شود، بلکه به عنوان بخش مهمی از جامعه مدرن در بخش های مختلف زندگی قابل مشاهده و یادگیری است. از بحران اقتصادی سال 2008 تا شکل گیری «نگره بازی» فیلم های زیادی ساخته شدند که مورد توجه اقتصاددان ها بوده اند.

مانی بال (2011)

فیلمی که مخاطبانش را به مساله آمار علاقمند می کند. فیلم براساس داستان واقعی مربی یک تیم بیسبال ساخته شده که از آمار برای تجزیه و تحلیل عملکرد فنی تیمش استفاده و می تواند تیمش را از قعر به بالای جدول بیاورد.

 گرگ وال استریت(2013)

فیلمی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی که براساس داستان واقعی ساخته شده است. فیلم داستان یک دلال سهام است که با کلاهبرداری و فساد به ثروت می رسد.

وال استریت(1987)

در این درام دهه هشتادی ساخته الیور استون، یک دلال سهام درگیر نقشه های شوم یک فرد با نفوذ در وال استریت می شود.

آربیتاژ(2012)

یک درام هیجان انگیز با بازی ریچارد گر. او مدیر یک صندوق پوششی است که به طور مخفیانه در یک فعالیت حسابداری حضور موثر دارد.

خبرچین(2009)

فیلمی کمدی جنایی با موضوعی اقتصادی و با حضور مت دیمون. این فیلم براساس یک داستان واقعی ساخته شده و ماجرای یک مدیراقتصادی پاک دست و موفق است که وارد یک  ماجرای فساد بزرگ می شود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما