معاون زیارت سازمان فرهنگی شهرداری مشهد:

تئاترهای طنز خیابانی با موضوع فرهنگ میزبانی در ماه رمضان اجرا می‌شود

اقتصاد 100 - معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: تئاتر طنز خیابانی فرهنگ میزبانی و استندآپ کمدی با موضوعات مرتبط با میزبانی از زائران حرم مطهر رضوی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

تئاترهای طنز خیابانی با موضوع فرهنگ میزبانی در ماه رمضان اجرا می‌شود

سید جلیل بامشکیدر خصوص اجرای تئاتر طنز خیابانی فرهنگ میزبانی اظهار کرد: در حوزه فرهنگ میزبانی بعضی اوقات با برخی چالش‌ها از جمله انصاف، گران‌فروشی، افت کیفیت خدمات، برخوردهای دور از شان و ... مواجه هستیم که البته امروز در پی ارتقاء فرهنگ میزبانی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

وی افزود: یکی از اهداف برنامه‌ریزی و اجراء تئاتر طنز فرهنگ میزبانی جلب رضایت زائران و ایجاد لبخند رضایت بر چهره مبارک ثامن الائمه(ع) است.

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با بیان اینکه اقدامات ما در تصویرسازی ذهن زائر موثر است، تصریح کرد: ارتقاء محورهای مذکور به فرهنگ میزبانی ما گره خورده است و در راستای فرهنگ‌سازی از ابزار مختلفی می‌توان استفاده کرد، مانند برگزاری کارگاه‌ها، ساخت محصولات صوتی و تصویری، تألیف کتاب و... که بتوانیم مفاهیم را منتقل و تغییری در رویکردها و نگرش شهروندان نسبت به میزبانی شایسته از زائران امام رضا (ع) ایجاد کنیم.

بامشکی ادامه داد: یکی دیگر از ابزارهای قوی برای فرهنگسازی و انتقال مفاهیم به شهروندان تئاتر است.

منبع : ایسنا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما