اتفاقی عجیب در مشهد/ شهردار تعلیق و از حضور در محل کارش منع شد

منع شهردار مشهد از حضور در محل کارشسخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد با تایید خبر تعلیق حکم شهردار مشهد گفت: این حکم توسط دادستانی ابلاغ شده است و باید به آن تمکین کرد.

اتفاقی عجیب در مشهد/ شهردار تعلیق و از حضور در محل کارش منع شد

به گزارش اقتصاد100 پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد با انتشار خبری به تعلیق حکم شهردار این شهر اشاره کرد.

در این خبر آمده است: دادستانی برای پرونده ۲ تن از کارمندان شهرداری، شهردار مشهد را تعلیق کرددادستانی مشهد برای پرونده ای که چندی پیش برای دوتن از کارمندان شهرداری مشهد باز و در آن اتهاماتی به آنان وارد شده بود امروز شهردار مشهد را تعلیق کرد.

اتهامات وارده به این دو کارمند حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

تا رسیدگی پرونده در دادگاه و صدور حکم؛ شهردار مشهد از حضور در محل کار منع شده است.

سخنگو و نایب رئیس  شورای اسلامی شهر مشهد در گفتگو با شهرآرانیوز در این باره اظهار کرد: این موضوع صحت دارد و با ابلاغ دستگاه قضایی سید عبدالله ارجائی، شهردار مشهد از سمتش تعلیق شده است.

موسی الرضا حاجی بگلو افزود: بر اساس آنچه که به ما اعلام شده است ، شهردار مشهد تا رسیدگی پرونده در دادگاه و صدور حکم، از حضور در محل کارش منع شده است و از همین لحظه نمی تواند در جایگاه خود حضور پیدا کند و شورای اسلامی شهر مشهد می بایست نسبت به معرفی سرپرست جدید اقدام نماید.

وی درباره جزئیات حکم ابلاغ شده از سوی دادستانی نیز گفت: موضوعاتی وجود دارد که در شرایط فعلی بهتر است به آن ورود نکنیم و دستگاه قضائی باید درباره آن توضیح بدهد. اگر جایی تخلفی صورت می گیرد باید پاسخگو باشیم. به هر شکل این حکم قضائی ابلاغ گردیده و همگی موظف به تمکین در برابر دستگاه قضا هستیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در اولین زمان ممکن نسبت به انتخاب سرپرست شهرداری مشهد اقدام می‌کنیم.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما