دستمزد ۲۰ روز کی‌روش از حقوق ۳۰ سال خبرنگاران ایرانی جلو زد !

اقتصاد 100- سرمربی سابق تیم ملی ایران درباره دستمزد کی‌روش در مدت ۲۰ روزه هدایت تیم ملی در جام جهانی، گفت: دستمزد کی‌روش در همین بیست روز بیشتراز دستمزدی بود که خبرنگاران ایرانی طی ۳۰ سال کار دریافت می‌کنند.

دستمزد ۲۰ روز کی‌روش از حقوق ۳۰ سال خبرنگاران ایرانی جلو زد !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، محمد مایلی کهن پیرامون تاخیر انتخاب سرمربی جدید تیم ملی اظهار کرد: گاهی اوقات قضیه را بیش از حد شلوغ می‌کنیم طبیعی است که دلم می‌خواهد ایران در جام ملت‌ها موفق شود اما یادمان نرود این مسابقات دی ماه سال آینده برگزار می‌شود و هنوز خیلی از کشورهای آسیایی سرمربیان خود را مشخص نکرده‌اند.

وی درباره دستمزد سرمربی پرتغالی در مدت ۲۰ روزه هدایت تیم ملی در جام جهانی، تصریح کرد: دستمزد کی‌روش در همین بیست روز بیشتراز دستمزدی بود که خبرنگاران ایرانی طی ۳۰ سال کار دریافت می‌کنند.

وی در مورد اهمیت تیم ملی امید عنوان کرد: تیم امید همیشه به فوتبال ما خدمت کرده است. در دوره‌ای که من خودم سرمربی این تیم بودم بازیکنان بسیار ارزشمندی داشتیم؛ از سید مهدی رحمتی و وحید طالب لو گرفته تا ایمان مبعلی، جواد کاظمیان ، محرم نویدکیا و...

سرمربی سابق تیم ملی ایران با مقایسته رفتار مورایس و ساپینتو، تصریح کرد: شما نوع حرکات ریکاردو ساپینتو را ببینید و آن را با وقار و منش ژوزه مورایس روی نیمکت سپاهان مقایسه کنید. واقعاً باید بگویم این کجا و آن کجا. به نظرم ساپینتو خیلی جاها فیلم بازی می‌کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط سرخ پوشان عنوان کرد: یحیی گل محمدی را خیلی دوست دارم ولی به نظرم الان در پرسپولیس چوب کارهای خودش را می‌خورد. ایشان ابتدای فصل همه دستیاران خود را کنار گذاشت و مربیان خارجی در بسته آورد افرادی که قبلاً با آنها کار نکرده بود و شناخت کافی نسبت به این نفرات نداشت طبیعی است که چنین مسائلی روی روند نتیجه‌گیری تیم تاثیر می‌گذارد.

وی با انتقاد از سطح فنی دیاباته اظهار کرد: با شخصیت آقای شیخ دیاباته کاری ندارم. به نظرم پرسپولیس با شیخ دیاباته در زمین ۱۰ نفره است .شما اصلاً شکل دویدن او را ببینید. در کمال احترام فکر می‌کنم این بازیکن به نوعی بازیکن تیم پیشکسوتان است!

انتهای پیام/

منبع : ایلنا

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما