لیورپول فروشی نیست!

اقتصاد 100- شایعات اخیر درباره تمایل مالکان لیورپول به فروش این باشگاه هواداران قرمزها را خوشحال کرده بود. این شایعات بعد از آن مطرح شد که مالکان آمریکایی منچستریونایتد تصمیم به فروش باشگاه گرفتند.

لیورپول فروشی نیست!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، جان هنری، مالک لیورپول، امروز شایعات مطرح شده در روزهای اخیر را تکذیب کرد و گفت گروه FSG که اکثریت سهام باشگاه لیورپول را در اختیار دارد به هیچ عنوان قصد فروش باشگاه را نداشته بلکه به دنبال جذب سرمایه‌‌های جدید است.

جان هنری در مصاحبه با بوستون اسپورتز جورنال گفت: "می‌دانم مدتی است صحبت‌های زیادی درباره باشگاه لیورپول مطرح شده و خیلی‌ها در این باره نظر داده‌اند. ولی بگذارید من واقعیت‌ها را به شما بگویم؛ آیا ما برای همیشه در انگلیس خواهیم ماند؟ نه. آیا قصد فروش لیورپول را داریم؟ نه. آیا برای جذب سرمایه به لیورپول در حال مذاکره با سرمایه‌گذاران هستیم؟ بله. آیا اتفاقی خواهد افتاد؟ بله، من معتقدم شاهد جذب سرمایه خواهیم بود. ولی باشگاه فروخته نخواهد شد."

این در حالی است که در نوامبر 2022 شواهد حاکی بود که FSG واقعا قصد فروش باشگاه را دارد. در آن زمان مالک آمریکایی لیورپول به صراحت اعلام کرد که به دنبال سهام‌داران جدید می‌گردد و اگر این به سود باشگاه باشد از فروش سهام ابایی نخواهد داشت. ولی هنری امروز به صورت صریح اعلام کرد که قصد فروش ندارد.

صحبت‌های هنری درست در زمانی که پروسه فروش باشگاه منچستریونایتد آغاز شده است هواداران لیورپول را عصبانی خواهد کرد. آن‌ها از نحوه مدیریت مالک آمریکایی خشمگین هستند و شرایط ناگوار تیمشان در لیگ برتر را ناشی از سیاست‌های این مالک می‌دانند.

انتهای پیام/

 

منبع : ورزش۳

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : موج کاهشی دلار، بازار طلا را عقب راند

اخبار سلامت

سینما در سینما