دستمزد به دلار؟! چشم الساعه!

اقتصاد 100- پس از اعلام مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال و اینکه سردار آجورلو نیز با اطمینان مبالغ و آپشن‌های بسیار عجیب قرارداد بازیکنان را تایید کرد کمیته وضعیت وارد این ماجرا شد. مسئولان در کمیته تعیین وضعیت اعلام کردند که به زودی شرایط را در قرارداد بازیکنان ارزیابی می‌کنند و بازیکنان باید در این مورد کوتاه آمده و قرارداد نفرات این تیم در زمان مدیریت قبلی اصلاح شود.

دستمزد به دلار؟! چشم الساعه!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، مورد عجیبی که در قرارداد بازیکنان استقلال وجود دارد آپشن‌های عجیب و غریب نفرات تیم است که مورد توجه قرار گرفته است و مسئولان اعلام کردند که این آپشن‌ها باید اصلاح شود. در این مورد اقدامات لازم انجام می‌شود و مدیران استقلال نیز باید پرونده‌ها را به مسئولان در فدراسیون ارائه دهند تا تخلفات اصلاح شود.

این در حالی است که بازیکنان استقلال حاضر به کنار آمدن و کاهش مبلغ قراردادشان نیستند و مدعی شدند که مدیریت قبلی با رضایت کامل قرارداد نفرات تیم را بسته و در حال حاضر نیز باشگاه باید به تعهداتش پایبند باشد.

پیش از این حتی شنیده می‌شد که برخی نفرات تیم خواستار دریافت مبلغ قراردادشان به دلار شده بودند که با توجه به تخلفات صورت گرفته در زمان مدیریت قبلی استقلال، بازیکنان این تیم حتی برای دریافت قرارداد فعلی خود در باشگاه نیز با مشکل روبرو هستند زیرا قراردادها لو رفته و مسئولان در فدراسیون نیز در حال بررسی اوضاع فعلی باشگاه هستند.

انتهای پیام/

منبع : میدان

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما