ساپینتو: به خودمان مربوط است! دوست نداریم مردم از رقم قراردادهای نجومی ما باخبر شوند!

اقتصاد 100- ساپینتو به موضوع درز کردن رقم قراردادهای بازیکنان استقلال واکنش تند نشان داد.

ساپینتو: به خودمان مربوط است! دوست نداریم مردم از رقم قراردادهای نجومی ما باخبر شوند!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش به نقل از خبر ورزشی، در روزهای اخیر و پس از صحبت‌های مطرح شده در رابطه با خروج سیاوش یزدانی از جمع بازیکنان استقلال موضوع رقم قرارداد برخی بازیکنان این تیم نیز مطرح شده است.

تعدادی از نزدیکان به باشگاه استقلال به ویژه آنهایی که تا پیش از حضور کادر جدید در این مجموعه حضور داشتند با انتشار غیر رسمی رقم قرارداد بعضی از بازیکنان این تیم موجب بروز اختلاف نظر هایی بین تعدادی از بازیکنان آبی پوش با هم تیمی ها و البته مدیران باشگاه شده است.

اینکه گفته می شود سیاوش یزدانی قرارداد دو ساله پنجاه میلیارد تومانی داشته و دو بازیکن دیگر این تیم هم چنین شرایطی را دارند یا انتشار تصویر متن نامه ای با سربرگ باشگاه استقلال برای باشگاه الاهلی که در آن آمده بود قرارداد مهدی قائدی ۸۵۰هزار یورو معادل ۳۶ میلیارد تومان است همه و همه باعث شد طی روزهای اخیر برخی بازیکنان نسبت به رقم قرارداد هم‌تیمی‌هایشان گله مند شده و این موضوع را در جمع خودمانی و یا در ارتباط با مسئولان باشگاه مطرح کنند. اینکه چرا تعدادی از بازیکنان باید فاصله قیمت هایشان نسبت به بقیه تا این اندازه زیاد باشد در حالی که عملکردشان تفاوتی با بقیه ندارد.

در اوایل فصل جاری و در تابستان امسال گفته می شد تعدادی از بازیکنان استقلال با قراردادهای سنگین ۱۰ تا ۱۴ میلیاردی به جمع آبی پوشان پیوسته و یا قراردادشان را تمدید کرده اند اما انتشار رقم قراردادهای ۲۵ و ۳۶ میلیارد تومانی شرایط ویژه ای را پیش روی مسئولان باشگاه استقلال قرار داده است. اتفاقی که در باشگاهای حرفه ای مرسوم نیست.

در روزهای ابتدایی ورود کادر مدیریتی جدید باشگاه استقلال همراه با علی فتح‌الله‌زاده چنین تصور نمی شد که صحبتهای دوستانه با نزدیکان به باشگاه درباره رقم قراردادهای منعقد شده در دوران آجورلو باعث وجود بحران در تیم استقلال شود اما حالا و در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل ملوان که می تواند دیدار نجاتبخش ساپینتو و شاگردانش برای بازگشت دوباره به شرایط مطلوب (در جدول) باشد، شنیده می شود که اوضاع درونی تیم استقلال به لحاظ نبودن تعادل در قراردادهای بازیکنان، وضعیت را تا حدی نگران کننده کرده است.

حتی شنیده می‌شود سرمربی تیم هم نسبت به این موضوع ابراز ناراحتی کرده که چرا باید رقم قرارداد بازیکنان تیم از داخل باشگاه به رسانه ها و شبکه های اجتماعی درز پیدا کند! ظاهراً ساپینتو نسبت به این موضوع بیش از همه اعضای تیم عصبانی است و این رفتار را جاسوسی در مسایل شخصی بازیکن و باشگاه می داند. او توقع دارد مسائل داخلی تیمش به این راحتی برملا نشود تا با وجود بحران های مختلف اعم از اشتباهات مکرر داوری، برگزاری دیدارهای خانگی بدون تماشاگر و غیره، استقلال درگیر بحران های خودساخته نشود.

انتهای پیام/

 

منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما