رکوردشکن مثل طارمی/ آقای ستاره همه جام‌ها را برد

اقتصاد 100- ستاره ایرانی پورتو حالا به تمام جام‌های ممکن در فوتبال پرتغال رسیده است.

رکوردشکن مثل طارمی/ آقای ستاره همه جام‌ها را برد

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، مهدی طارمی در شرایطی چهارمین سال حضورش در فوتبال پرتغال را سپری می‌کند که پیشتر به یک قهرمانی در لیگ برتر، دو قهرمانی در سوپر جام، یک قهرمانی در جام حذفی و یک نایب‌قهرمانی در لیگ رسیده بود، اما تجربه کسب جام در رقابت‌های لیگ‌کاپ را نداشت که توانست همراه پورتو به این مهم هم دست پیدا کند.

مهدی طارمی که آقای گلی لیگ برتر پرتغال را در کارنامه دارد و فصل گذشته علی‌رغم قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپر کاپ، در لیگ‌کاپ صاحب جام نشده بود، توانست این طلسم را بشکند و با عبور از سد اسپورتینگ لیسبون به یک قهرمانی جدید در این کشور بشرسد.

تیم فوتبال پورتو در حالی که برخلاف مسابقه نیمه نهایی مهدی طارمی را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۳:۱۵ شنبه شب در شهر لیبریا که یک مکان بی‌طرف برای برگزاری مسابقه بود، به مصاف تیم اسپورتینگ لیسبون رفت و در نهایت توانست به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کند.

مهدی طارمی که طی پنج مسابقه اخیرشان در رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ‌کاپ پرتغال فقط یکبار مقابل فامالیسائو گلزنی کرده بود، در دیدار فینال برابر اسپورتینگ هم نتوانست این کار را انجام دهد، اما با این وجود توانست به نخستین قهرمانی خود در لیگ‌کاپ برسد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما