محکومیت پنج میلیاردی به خاطر 9هزار یورو

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده شرکت ترخیص کار متخلف برای عمل نکردن به تعهدات ارزی به میزان 9000 یورو خبر داد.

محکومیت پنج میلیاردی به خاطر 9هزار یورو

به گزارش اقتصاد100، حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی اظهار داشت: در پی شکایت بانک شاکی پرونده یک شرکت ترخیص کننده کالا برای عمل نکردن به تعهدات ارزی قاچاق به میزان 9000 یورو در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن مدارک معتبرتخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم پرونده را علاوه بر برگرداندن ارز به مقدار تعهدات ارزی به پرداخت پنج میلیارد و 150 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده همچنین گفت: این پرونده در پی شکایت بانک تجارت استان و بازرسی بازرسان صنعت،معدن وتجارت استان تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن 135 به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.

پایان پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما