خروج معنا دار ۳۲۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بورس

کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش معاملات کل امروز به ۴۱۲۱۲ میلیارد تومان رسید که از این مقدار ۵۳۰۹ میلیارد تومان سهم ارزش معاملات خرد بوده است.

خروج معنا دار ۳۲۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بورس

به گزارش اقتصاد100، رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازار امروز از همان دقایق ابتدایی با عرضه کار خود را آغاز کرد و تا پایان بازار به میزان عرضه‌ها افزوده شد و در نتیجه هم باعث شد تا شاخص کل و شاخص هم وزن با منفی سنگینی رو به رو شوند.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: تنها سوالی که در ذهن نقش می‌بندد، این سقوط بازار تا کجا ادامه دارد؟ و سهامدار خسته که دل به ارزندگی بازار بسته است و به جای حمایت هر روز شاهد دستکاری و آشفته شدن اوضاع است.

او افزود: ارزش معاملات کل امروز به ۴۱۲۱۲ میلیارد تومان رسید که از این مقدار ۵۳۰۹ میلیارد تومان سهم ارزش معاملات خرد بوده است. در بازار روز جاری بیش از ۵۹۴ نماد منفی و ۱۴۷ نماد نیز در مثبت کار خود را به پایان رساندند.

وفایی بیان کرد: خروج پول حقیقی ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲مبلغ ۳۲۲ میلیارد تومان بوده است. در نهایت در معاملات امروز شاخص کل با ۱۸۵۱۷ واحد منفی به ۲ میلیون و ۶۰ هزار واحد رسید.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما