تغییر و تحولات در تیم اقتصادی دولت ادامه دارد

صالح‌آبادی بعد از بانک مرکزی به کجا می‌رود؟

با توجه به اینکه صالح آبادی یکی از مدیران معتمد نظام اقتصادی کشور محسوب می‌شود باید همین روزها منتظر حکم جدید مدیریتی برای وی باشیم

صالح‌آبادی بعد از بانک مرکزی به کجا می‌رود؟

اقتصاد100: علی صالح‌آبادی رئیس کل سابق بانک مرکزی که معمولا هیچ روزی بیکار نبوده، قرار است به یکی از سازمان‌های مهم اقتصادی برود. این مدیر اقتصادی که سالها رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار بود و حدود 8 سال ریاست بانک توسعه صادرات را برعهده داشت با روی کار آمدن دولت رئیسی و با حمایت مصباحی مقدم ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به عنوان رئیس کل بانک مرکزی انتخاب شد اما نوسانات ارزی و تصمیم گیری برای تغییرات در تیم اقتصادی دولت موجب شد وی هفته گذشته و بعد از 15 ماه ریاست با احترام برکنار شود.

با توجه به اینکه صالح آبادی یکی از مدیران معتمد نظام اقتصادی کشور محسوب می‌شود باید همین روزها منتظر حکم جدید مدیریتی برای وی باشیم. ریاست سازمان مالیات کشور، سازمان بورس و اوراق بهادار  از مقاصد بعدی صالح آبادی نام برده می‌شود. شنیده‌های خبرنگار اقتصاد100 حاکی است با توجه به عملکرد ضعیف رئیس سازمان برنامه و بودجه، قرار است به زودی میرکاظمی از ساختمان بهارستان برود و به جای وی داوود منظور رئیس امور مالیاتی کشور که عملکرد نسبتا مناسبی داشته بنشیند.

اگر چنین اتفاقی رخ دهد، علی صالح آبادی می تواند امیدوار باشد کرسی ریاست سازمان امور مالیاتی که یکی از سازمان های مهم دولت و محل درآمدهای دولت محسوب می شود به وی برسد. 

البته شنیده شده وزارت اقتصاد قصد دارد راس مدیریت بازار سرمایه را هم تغییر دهد و صالح آبادی که سابقه نشستن بر صندلی ریاست سازمان بورس را دارد و عملکرد خوبی نیز از خود به جا گذاشته می تواند یکی از گزینه های مهم برای تصدی این سمت باشد.

صالح آبادی به بیکاری عادت ندارد و به زودی شاهد خواهیم بود حکم جدید مدیریتی برای وی صادر شود. دوستان رئیس کل سابق بانک مرکزی خیلی دوست دارند در سمت جدید، صالح آبادی را موفق ببینند تا ذهنیت منفی به وجود آمده درباره عملکرد وی در بازار ارز پاک شود.

وبگردی

ارسال نظر

 
  • رودباری ارسالی در

    سلام

    بیچاره سازمان امور مالیاتی

  • میثم ارسالی در

    یعنی صالح آبادی مدیرعامل بانک ملی نمیشه؟

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما