به راحتی آب خوردن یک کسب و کار اینترنتی کامل داشته باش!

چکیده : به راحتی آب خوردن یک کسب و کار اینترنتی کامل داشته باشید! حتما می‌پرسید چگونه؟ ما در این مطلب به شما راحت‌ترین و سریع‌ترین راه طراحی کسب و کار را معرفی خواهیم کرد.

 

تا همین چند سال پیش اگر یک نفر به شما می‌گفت که برای خرید برنج طارم شمال نیازی به رفتن درب مغازه ندارید و می توانید از روی مبل منزل و تنها با چند کلیک ساده بهترین آن را سفارش داده و درب خانه تحویل بگیرید حتما به شما می‌خندید! اما در دنیای دیجیتال امروز به لطف همه‌گیری گوشی‌های موبایل و ورود اینترنت به جزئی‌ترین امورات زندگی‌مان، نه‌تنها می‌توانید هرکاری را از طریق دنیای مجازی انجام دهید، بلکه حتی می‌توانید به راحتی آب خوردن یک کسب و کار اینترنتی کامل داشته باشید! حتما می‌پرسید چگونه؟ ما در این مطلب به شما راحت‌ترین و سریع‌ترین راه طراحی کسب و کار را معرفی خواهیم کرد.


 

چرا باید یک کسب و کار اینترنتی داشت؟

تغییر در هر سطحی، همیشه با مقاومت روبه‌رو بوده‌است، این مسئله در مورد تغییر شیوه‌های فروش و نوع کسب‌‌وکارها نیز صادق است، بنابراین اگر هنوز تصور می‌کنید که با باز کردن یک باب مغازه و یا راه‌اندازی یک شرکت با شیوه‌های سنتی می‌توانید مثل گذشتگانمان به درآمد بالا برسید یا در مسیر شغلی خود به پیشرفت چشم‌گیری دست یابید سخت در اشتباه هستید، چرا که با نادیده گرفتن تکنولوژی و استفاده از اینترنت، مطمئنا خیلی زود از رقبا عقب مانده و در نهایت پول زیادی را از دست خواهید داد.

این واقعیت غیر قابل انکاری است که امروزه، بیشتر افراد از اینترنت برای خرید محصولات و دریافت خدمات استفاده می‌کنند. دلیل این کار را می‌توان در مزایای این نوع مبادلات و تعاملات دانست چرا که در تجارت الکترونیک، از یک سو، هیچ محدودیت زمانی و مکانی برای ارتباط بین فروشنده و خریدار وجود ندارد و از سوی دیگر مرزهای کسب‌وکارهای آنلاین نسبت به انواع سنتی بسیار گسترده‌تر بوده و هیچ محدودیتی برای فروش در این عرصه قابل تصور نیست.

طی سال‌های اخیر، تغییرات رفتار و اعتماد مشتریان به خرید اینترنتی باعث شده‌است که بی‌شمار مشاغل اینترنتی، استارتاپ‌ و کسب‌ و کارهای دیجیتالی راه‌اندازی شوند، در ایران نیز با توجه به شرایط اقتصادی کشور و استقبال مردم از شیوه‌های نوین خرید و فروش، ضرورت طراحی کسب و کار اینترنتی بیش از پیش احساس می‌شود.

ورود به دنیای تجارت و بازاریابی اینترنتی نیاز به مهارت و تخصص دارد، بنابراین اگر فکر می‌کنید که صرف ایجاد یک وبسایت می‌توانید به فروش بالا برسید قطعا با شکست مواجه خواهید شد. در واقع بزرگ‌ترین هنر و مهارت در بازایابی اینترنتی، شناخت نیاز اصلی مخاطب هدف و ارائه راه حل‌هایی جهت رفع آن‌ها است، بنابراین برای داشتن یک بیزینس موفق در دنیای مجازی، نیاز به استفاده از دانش افراد متخصص دارید، بدین ترتیب یکی از بهترین و مطمئن‌ترین کارها استفاده از خدمات طراحی کسب و کار بیزیرنت است.


 

مزایای طراحی کسب و کار با بیزیرنت چیست؟

طراحی سایت

همانطور که ما برای انجام بسیاری از کارهای تخصصی به افراد ماهر در آن حرفه مراجعه می‌کنیم، برای طراحی یک کسب و کار اینترنتی موفق نیز نیاز به شناخت و تسلط بر قواعد و الگوریتم‌های این فضا است. اگرچه راه‌اندازی اولیه یک کسب و کار اینترنتی کار چندان سخت و پیچیده‌ای نیست اما برای رسیدن به موفقیت و کسب رتبه‌های برتر در میان میلیون‌ها وبسایت،‌ قطعا نیاز به کسب مهارت دارید که صد البته همه افراد استعداد، توان مالی، زمان کافی و ... جهت انجام اینکار را دارند.

بیزیرنت یکی از معتبرترین و مطمئن‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه طراحی و توسعه وبسایت انواع کسب و کارهای دیجیتالی و آنلاین است که طی سال‌ها فعالیت در این عرصه توانسته‌است با اتکا به تخصص تیم حرفه‌ای خود، بسیاری از کسب‌وکارها را از صفر تا صد راه‌اندازی کرده و آن‌ها را تا رسیدن به پیشرفت‌های شغلی بیشتر، به‌شکلی علمی و دلسوزانه یاری کند.

شیوه سفارش کار و طراحی سایت در بیزیرنت بسیار ساده و آسان است، بدین منظور تنها کافی است از طریق آدرس bussirentcu.com وارد این سامانه شده و در صفحه اصلی، پکیج مورد نظر خود را انتخاب کرده و فرم مربوط به آن را تکمیل نمائید تا متخصصین با تجربه بیزیرنت پس از بررسی کسب‌و‌کارتان و آگاهی از شرایط شما، فرآیند طراحی یا توسعه وبسایت‌تان را آغاز نمایند.


 

طراحی سایت در کمترین زمان

اگر بگوئیم که به کمک بیزیرنت می‌توانید به راحتی آب خوردن صاحب یک کسب و کار اینترنتی شوید اغراق نکرده‌ایم! معمولا راه‌اندازی یک فروشگاه یا کسب ‌و کار اینترنتی نیاز به فرآیندی چند مرحله‌ای دارد که کیفیت انجام آن می‌تواند تأثیر غیر قابل انکاری در دیده‌شدن شغل یا حرفه شما و نهایتا میزان فروشتان داشته‌باشد، بنابراین شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای معقول، اینکار را به متخصصین امر بسپارید تا بدون کوچکترین دغدغه و بدون صرف مدت زمانی طولانی به نتیجه دلخواه دست یابید.


 

ارائه ایده‌های جدید و کاربردی

بی‌شک ایده پردازی، مهم‌ترین و اولین بخش راه‌اندازی هر کسب‌وکاری است. هرچقدر ایده‌ها بروز‌تر، جذاب‌تر و مخاطب پسندتر باشند، بازدهی کار نیز بسیار رضایت بخش‌تر خواهد بود، بدین منظور تیم بیزیرنت می‌تواند با ارائه بهترین و جدیدترین ایده‌های متناسب با شغل یا خدمات شما، کمک قابل توجهی به توسعه کسب‌کارتان کند‌.


 

تولید محتوای حرفه‌ای و جذاب

تولید محتوا

در فرآیند طراحی کسب و کار و وبسایت، آنچه پس از انتخاب قالب، اهمیت بسیاری دارد، داشتن محتوای مناسب است. در واقع محتوا خوراک اصلی یک سایت است که به‌‌واسطه آن کاربر یا مشتری تصمیم می‌گیرد که از خدمات یا کالای شما استفاده کند، بنابراین شکل عرضه محتوا در نتیجه فروش و جایگاه یک وبسایت بسیار مهم و اثرگذار است.

محتوا می‌تواند شامل یک متن خوب، یک تصویر با کیفیت، یک ویدیو جذاب و یا مجموعه‌ای از تمام آن‌ها باشد. انتخاب اینکه تمرکز روی چه محتوایی می‌تواند مخاطبان بیشتری را جذب کند کاری است که نیاز به تجربه، مهارت و تخصص دارد، از این‌رو تیم بیزیرنت با علم به اهمیت این موضوع، امکان تولید محتوای حرفه‌ای در کمترین زمان ممکن توسط محتوانویسان و محتواسازان مجرب خود را برای تمام صاحبین کسب ‌و کارهایی که در این زمینه با مشکل مواجه هستند فراهم کرده‌است، علاوه بر این پس از عقد قرارداد با شرکت بیزیرنت، شما می‌توانید تا قبل از پایان پروژه، از خدمات یک ماهه تولید محتوای کامل وبسایت‌تان استفاده کنید.


 

امکان پرداخت قسطی

با توجه به شرایط اقتصادی کشور چه چیزی جذاب‌تر و بهتر از اینکه بتوانید هزینه طراحی کسب و کار اینترنتی خود را به‌صورت اقساطی پرداخت کنید! ما به شما این نوید را می‌دهیم که شرکت بیزیرنت با در نظر گرفتن شرایط روز جامعه و به منظور رفاه حال مشتریان، پرداخت تمامی خدمات خود را به صورت دو قسطه فراهم کرده‌‌است، بدین ترتیب شما می‌توانید پس از عقد قرارداد 50% مبلغ را قبل پروژه و 50% مابقی را بعد از تحویل گرفتن پروژه پرداخت نمائید.


 

امکان مقایسه قیمت و شرایط

بدیهی است که در کنار کیفیت، این قیمت است که حرف اول را می‌زند! با توجه به این موضوع شرکت بیزیرنت با ارائه پکیج‌های متفاوت و امکان استعلام قیمت آن‌ها، کار مقایسه وجه با سایر رقبا را برای کاربران و مشتریان خود به سادگی فراهم کرده‌است تا آن‌ها بتوانند با خیالی آسوده و با اطمینان کامل، نسبت به عقد قرارداد با این شرکت اقدام کنند.


 

تضمین تعویض کامل طراحی

از دیگر مزایای عقد قرارداد طراحی کسب و کار با بیزیرنت، امکان تعویض کامل طراحی در حین پروسه انجام کار است. از آنجائیکه در فرآیند طراحی و تولید محتوای وبسایت، به صورت هفتگی به شما گزارش کار ارسال می‌شود، بنابراین این امکان را دارید تا نظرات خود را اعمال کرده و به تیم اعلام نمائید. تعویض طراحی برای بار اول به‌صورت رایگان و بدون دریافت وجه اضافه صورت می‌گیرد.


 

پشتیبانی همه روزه

پشتیبانی

یکی از نقاط ضعف بسیاری از شرکت‌های خدماتی در ایران، عدم پشتیابی مناسب و عدم توجه به حقوق مشتری است. شرکت بیزیرنت با علم به مسئولیت خود و احترام به حقوق مسلم سفارش‌دهندگان طراحی وبسایت و محتوا، خدمات پشتیبانی خود را همه روزه از ساعت 3ظهر  تا 8 بعد از ظهر برای کلیه کاربران امکان‌پذیر کرده‌است. همچنین شما می‌توانید تا 2 ماه بعد از تحویل پروژه به صورت کاملا رایگان به پشتیبانی تیم پیام داده و مشکلات خود را به‌منظور رفع سریع مطرح نمائید.


 

 

برچسب ها : طراحی سایت,بیزیرنت,تولید محتوا,کسب و کار

چکیده : به راحتی آب خوردن یک کسب و کار اینترنتی کامل داشته باشید! حتما می‌پرسید چگونه؟ ما در این مطلب به شما راحت‌ترین و سریع‌ترین راه طراحی کسب و کار را معرفی خواهیم کرد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما