شرایط دریافت وام یک روزه خرید خودرو اعلام شد

اقتصاد 100- وام خرید خودرو تسهیلات ویژه ای است که برخی از بانک های دولتی و غیر دولتی برای خرید خودرو به متقاضیان خود ارائه می دهند. وام خرید خودرو اغلب حداکثر 50 تا 60 درصد ارزش خودرو را پوشش می‌دهد. وام خرید خودرو از نوع تسهیلات فوری می باشد و برای گرفتن آن لازم نیست که مدت زمان زیادی معطل شد. در وام خرید خودرو تعداد اقساط وام خرید خودرو با توجه به شرایط متقاضیان مشخص می‌شود.

 شرایط دریافت وام یک روزه خرید خودرو اعلام شد
حجم ویدیو: 2.52M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: با مبالغ واریز شده در صندوق توسعه و تحقیقات وزارت صمت از محل واریزی هزینه گواهی اسقاط به صاحبان خودروهای فرسوده، تسهیلاتی ارائه می شود.

مهران سالاریه اعلام کرد: بر اساس اصلاحیه ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو، همه خودروسازان و واردکنندگان موظف هستند برای دریافت مجوز شماره گذاری، (در صورت نبود گواهی اسقاط) نسبت به واریز عوارض اسقاط مربوطه اقدام کنند.

وی گفت: خودروسازان به طور کلی به دو دسته خودروسازان مونتاژی و غیرمونتاژی تقسیم می‌شوند، خودروسازان مونتاژی برای شماره گذاری باید گواهی اسقاط ارائه دهند، اما خودروسازان غیرمونتاژی که شامل خودروهای سواری بالای 40 درصد داخلی سازی، خودروهای تجاری و موتورسیکلت می‌شوند، می‌توانند در صورتی که گواهی اسقاط به اندازه کافی در سامانه وجود نداشته باشد، برای پرداخت 1.5 درصدی ارزش خودرو به حساب صندوقی که قانون در نظر گرفته است اقدام و مجوز شماره گذاری دریافت کنند.

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده افزود: از ابتدای امسال که مسؤولیت این کار به ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده سپرده شده، تعدادی از خودروها با پرداخت عوارض 1.5 درصدی (عوارض نقدی) و تعدادی هم با ارائه گواهی اسقاط، شماره گذاری شده‌اند.

سالاریه می‌گوید: خوشبختانه در آئین نامه اجرایی ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو که به زودی تصویب خواهد شد، پیش بینی‌های لازم انجام شده که گواهی اسقاط به اندازه کافی تولید شود.

وی اضافه کرد: پیش بینی‌های سال آینده نیز این است که گواهی اسقاط به اندازه کافی وجود خواهد داشت و حتی همه خودروهایی که قبلاً می‌توانستند در صورت نداشتن گواهی اسقاط، عوارض نقدی را پرداخت کنند، دیگر به آن هم نیازی ندارند، بر این اساس به خودروسازان هم اعلام کرده‌ایم به نحوی برنامه‌ریزی کنند که در آینده به سمت پرداخت عوارض گواهی اسقاط پیش نروند.

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: قرار است از مبالغی که از عوارض نقدی (عوارض 1.5 درصدی) در حساب صندوقی که پیش بینی شده جمع شده، بعد از گردش خزانه داری کل، به صاحبان خودروهای فرسوده تسهیلاتی ارائه شود.

شرایط دریافت وام خرید خودرو ۴۰۰ میلیون تومانی

اگر قصد خرید خودرو را دارید اما سرمایه شما کافی نیست به راحتی می توانید وام خرید خودرو بدون ضامن بگیرید آن هم در یک ماه.

مهم‌ترین شرایط وام خرید خودرو 1402 چیست؟

مهم‌ترین نکته‌ای که برای خرید خودرو با وام باید به آن توجه داشته باشید این است که خودرو باید ساخت داخل باشد و نمی‌توانید برای خرید خودروهای وارداتی از وام ماشین استفاده کنید. بانک‌های مختلف شروط متفاوتی برای گرفتن وام برای خرید ماشین در نظر می‌گیرند اما به‌صورت کلی سه شرط زیر میان تمامی بانک‌ها برای استفاده از انواع تسهیلات خودرو یکسان است:

حداقل سن 18 سال

عدم وجود سابقه چک برگشتی یا تسهیلات معوقه متقاضی وام

اثبات توانایی متقاضی وام برای پرداخت اقساط با توجه به فیش حقوقی او یا ضامن

وام خرید خودرو بانک صادرات

وام خرید خودرو بانک صادرات در قالب وام کارت اعتباری پرداخت می‌شود و سقف مبلغ آن 200 میلیون تومان است. حداکثر تعداد اقساط این وام نیز 60 ماهه است و در صورت استفاده از حداکثر سقف و اقساط، مبلغ هر قسط به حدود 5.100.000 تومان می‌رسد. سود این وام نیز 18 درصد است و از شرایط خاص دریافت آن می‌توان به روشن بودن وضعیت نظام‌وظیفه برای وام‌گیرندگان مرد زیر 50 سال سن و عدم امکان دریافت وام مشابه از سایر بانک‌ها اشاره کرد. این وام در قالب یک کارت اعتباری به شما ارائه می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید از تمامی فروشگاه‌های دارای دستگاه پوز در کشور استفاده کنید.

این بانک یک وام خرید خودرو 20 میلیون‌تومانی هم دارد که مستقیماً به حساب خودروساز واریز می‌شود و سود آن 18 درصد است. حداکثر مدت بازپرداخت وام خرید خودرو بانک صادرات 36 ماهه است و برای دریافت آن به 2 ضامن رسمی نیاز دارید.

وام خرید خودرو بانک پارسیان

وام خرید خودرو بانک پارسیان تا سال 1400 با سقف 30 میلیون تومان و با سود 18 درصد پرداخت می‌شد که از سال گذشته پرداخت آن متوقف شده است. با این حال همانند بانک سپه، می‌توانید انواع وام نقدی را با استفاده از طرح‌های مختلف این بانک دریافت کنید. در طرح پژواک پارسیان، حداکثر مبلغ وام معادل 97 درصد مبلغ سپرده شما است  و می‌توانید تعداد اقساط آن را تا حداکثر 60 ماه تعیین کنید. در طرح نوید نیز می‌توانید با داشتن میانگین حساب مناسب یا دستگاه پوز، اقدام به دریافت وام نقدی کنید که سود آن بسته به تعداد اقساط و مدت‌زمان خواب سپرده متفاوت است.

این بانک هم یک وام قرض‌الحسنه 200 میلیونی دارد که شرایط آن مشابه سایر وام‌های قرض‌الحسنه بانک‌های دیگر است.

وام خرید خودرو بانک مهر ایران

وام خرید خودرو بانک مهر ایران هم در حقیقت وام خرید خودرو نیست و می‌توانید از آن به عنوان کمک هزینه خرید خودرو استفاده کنید. ازآنجایی‌که بانک مهر ایران بانک تخصصی حساب‌های قرض‌الحسنه است، این وام هم یک وام قرض‌الحسنه محسوب می‌شود. بر اساس اعلام این بانک، وام قرض‌الحسنه جدید این بانک تا سقف 200 میلیون تومان و بهره 4 درصدی پرداخت می‌شود. برای دریافت این وام، متقاضیان باید نسبت به افتتاح حساب قرض‌الحسنه در شعب بانک مهر ایران اقدام کنند. مهم‌ترین شرایط وام جدید بانک مهر ایران را در ادامه می‌خوانید:

معرفی ضامن رسمی الزامی است.

سقف تعداد اقساط 60 ماه است.

برای دریافت این وام باید میانگین حساب 3 تا 12 ماهه داشته باشید.

برای اقساط 60 ماهه، هر قسط این وام ۳,۳۳۳,۳۳۳ تومان تمام می‌شود.

نداشتن چک برگشتی و بدهی به بانک الزامی است.

وام خرید خودرو بانک ایران‌زمین

وام خرید خودرو بانک ایران‌زمین در قالب تسهیلات کمک هزینه ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خرید خودرو پرداخت می‌شود. این سامانه به‌نوعی جایگزین خرید خودرو از بورس شده است. متقاضیان باید در زمان اعلام شده در آن ثبت‌نام و بسته به خودرویی که انتخاب می‌کنند، مبلغی را در حساب وکالتی خود شارژ کنند. بعد از قرعه‌کشی نوبت دریافت خودرو و مشخص شده قیمت تمام شده، متقاضی باید مابقی مبلغ را نیز واریز کند. تسهیلات کمک هزینه بانک ایران‌زمین، در حساب وکالتی مشتریان این بانک شارژ می‌شود و سقف آن 300 میلیون است.

البته این وام یک تبصره هم دارد و برای دریافت آن، متقاضی باید مبلغ 70 میلیون را برای معرفی حساب خود به سازمان حمایت واریز کند. متأسفانه جزئیات بیشتری در مورد این وام در دسترس نیست و برای کسب اطلاعات بیشتر، باید به شعب این بانک مراجعه کنید.

 

منبع:دیجی سرگرمی

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما