رقیب اصلی x22 و جک s3 به میدان آمد!

اقتصاد 100-تیگارد x35 جدیدترین محصول تیگارد موتور است که در کلاس کراس‌اوورها قرار دارد و با حضور خود در بازار می‌تواند به رقیب جدیدی برای کراس‌‌اوورهای چینی بازار تبدیل شود.

رقیب اصلی x22 و جک s3 به میدان آمد!
حجم ویدیو: 27.63M | مدت زمان ویدیو: 00:01:40

تیگارد ‌x35 با پیشرانه‌ای قدرتمندتر نسبت به دیگر رقبای چینی خود سعی دارد تا در آینده‌ای نه‌چندان دور سهم قابل توجهی از بازار کراس‌اوورهای میان‌رده بازار را به خود اختصاص دهد. این محصول در مقایسه با رقبای خود در بیشتر شاخصه‌ها برنده است، اما تفاوت قیمت حداقل 300 میلیون تومانی این محصول با دیگر رقبایش را می‌توان به عنوان پاشنه آشیل آن در نظر گرفت.

بررسی تیگارد x35

تیگارد x35 در دنیا به عنوان نسل دوم بایک x35 شناخته می‌شود. این محصول از یک پیشرانه 1.5 لیتری بهره می‌برد که 147 اسب بخار توان و 210 نیوتن‌متر گشتاور را به‌واسطه یک گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. شرکت سازنده این خودرو مصرف سوخت ترکیبی این محصول خود را به‌ازای هر 100 کیلومتر پیمایش 7.4 لیتر اعلام کرده است. از لحاظ استاندارد آلایندگی نیز این خودرو توانسته است تا استاندارد یورو 5 را کسب کند.

یکی از اصلی‌ترین برگ برنده‌های تیگارد نسبت به رقبایش در بازار ایرانی، طراحی زیباتر و بهره بردن از یک هارمونی در طراحی‌ این خودرو است که به هیچ عنوان نباید آن‌ را منکر شد. در طراحی تیگارد بر خلاف دیگر رقبایش خطوط طراحی از  نظم و هماهنگی برخوردارند که موجب می‌شود تا خودرو ظاهری اسپرت‌تر و دلنشین‌تر داشته باشد.

از لحاظ سیستم تعلیق نباید انتظار یک خودروی فوق‌العاده را داشت، چراکه سیستم تعلیق جلو از نوع مک‌فرسون است و در عقب این خودرو هم از یک سیستم تعلیق نیمه‌مستقل میله پیچشی استفاده شده است. در مجموع می‌توان گفت با توجه به سن کم و مدرن بودن این پلتفرم می‌توان انتظار یک هندلینگ معقول و نرمال را از این خودرو داشت.
ترمزهای تیگارد x35 در هر چهار چرخ از نوع دیسکی خنک‌شونده هستند که برای مهار کردن وزن 1340 کیلوگرمی این محصول قابل قبول است.

داخل کابین تیگارد x35

با ورود به کابین این خودرو قطعا احساسی بهتر از خودروهای ایرانی به شما القا می‌شود، چراکه به صورت ترکیبی در داشبورد این خودرو از پلاستیک نرم و البته خشک مرغوب استفاده شده است. در کنسول میانی خودرو حالت و گرافیک پیانویی را می‌توانید مشاهده کنید. از لحاظ فضای پای سرنشینان عقب و جلو هم باید گفت که وضعیت به مراتب بهتر از تصوری است که با دیدن فضای بیرونی خودرو به افراد دست ‌می‌دهد.

آپشن‌های تیگارد x35

سقف پانارومیک، استارت دکمه‌ای، سیستم کنترل پایداریESP، سیستم کنترل کششTCS، سیستم کنترل حرکت در سر بالاییHAC، سیستم پایش فشار باد لاستیکTPMS، سنسور پارک و دوربین عقب و دو کیسه هوا برای راننده و شاگرد در کنار فرمان D-CUT، ترمز پارک برقی و کروز کنترل را می‌توان به عنوان به آپشن‌های اصلی و کاربردی تیگارد X35 معرفی کرد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما