اعلام دقیق شرایط و نحوه دریافت وام 100 میلیونی از بانک آینده

اقتصاد 100-مشتریان بانک آینده که برای خرید انواع کالا و خدمات کمبود نقدینگی دارند می‌توانند از وام 100 میلیون تومانی طرح «طراوت» این مجموعه استفاده کنید. وام گیرندگان با این مبلغ امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک آینده را دارند.

اعلام دقیق شرایط و نحوه دریافت وام 100 میلیونی از بانک آینده

 افرادی که خواهان وام 100 میلیون تومانی بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. نوع ضمانت برای دریافت این تسهیلات مسدودی سپرده و ارائه ضامن رسمی است. سود این تسهیلات 23 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است که هنگام ثبت نام برای دریافت این تسهیلات اولین جایی که به درخواست دهنده برای خرید کالاهای مختلف پیشنهاد می‌شود مجموعه ایران مال است.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان است. کل سود تسهیلات، 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 139 میلیون و 412 هزار و 998 تومان خواهد بود.

معرفی برخی از خدمات بانک آینده و دستاوردهای این مجموعه

بانک آینده فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرد و از آن زمان تاکنون انواع خدمات بانکی و پولی مجاز را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. هم اکنون این مجموعه انواع خدمات ریالی- ارزی، سرمایه گذاری، ایران کارت، خدمات بازار سرمایه و … را برای مشتریان خود تدارک دیده است.

این مجموعه تاکنون توانسته تندیس اجلاس سرآمدان اقتصاد ایران، لوح سپاس برترین‌های روابط عمومی 1389، تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی 1394، جایزه دِ بنکر سال 2018، تندیس شرکت پیشرو در رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران سال 1396 و … را به دست آورد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
  • فاطمه میرکلانی ارسالی در

    درخواست وام 20 میلیونی

.

اخبار سلامت

سینما در سینما