فاجعه جدید در بانک آینده / 6 هزار ایرانی ناگهان میلیاردر شدند ؟! + فیلم

اقتصاد100؛ بعد از واریز 40 میلیاردی به حساب، شهروند کرمانی و خبرهایی مبنی بر واریز پول به حساب 6 هزار نفر حال روابط عمومی بانک اینده می گوید که این تعداد 6 هزار نفری کم تر بوده اما تعداد دقیق آن هنوز مشخص نیست.

فاجعه جدید در بانک آینده / 6 هزار ایرانی ناگهان میلیاردر شدند ؟! + فیلم
حجم ویدیو: 3.57M | مدت زمان ویدیو: 00:01:08

به گزارش خبرنگار حوادث اقتصاد100: در هفته گذشته گزارشات مختلفی از واریز پول میلیاردی به حساب برخی از شهروندان در  بانک آینده  دریافت شد که تعداد آنها زیاد بود اما بانک آینده تا امروز هنوز سکوت کرده بود و مشخص نیست این اتفاقی رخ داده یا مسائل پشت پرده ای دارد. که همین مسئله واکنش های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

که همین مسئله واکنش های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

در همین زمینه نیز اطلاعیه ای از سوی بانک آینده منتشر شده مبنی بر اینکه اخیراً برخی از مشتریان بانک آینده پیامکی گویای واریز مبلغی به حساب خود دریافت کرده بودند که موضوع، ناشی از خطای سیستمی بوده؛ از سوی دست‌اندکاران فنی بانک آینده و شرکت خدمت‌دهنده مرتبط، با بالاترین سرعت و بدون هیچ آسیب و هزینه‌ای برای گیرندگان پیام، پایان یافته است.

بانک آینده همواره در حفظ اعتبار نزد مشتریان عزیز خود، نهایت اهتمام را داشته و آن را در صدر سرمایه‌های خود می‌داند.

حال  صادقیان مسئول ارتباط با رسانه بانک آینده در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث اقتصاد 100 درباره واریز 40 میلیارد به حساب شهروند کرمانی، گفت: این اتفاق به دلیل خطای سیستمی رخ داده است و عملا هیچ پولی جابجا نشده و فقط اس ام اس واریز برای آن شخص ارسال شده است.

او ضمن رد این مسئله  که فرد توانسته آن پول را انتقال دهد تاکید کرد: چنین چیزی وجود ندارد و همانطور که در سایت نیز اعلام کردیم، تنها یک خطا سیستمی بوده است.

صادقیان در پاسخ به این سوال که بر اساس پیگیری های رکنا از مدیران یک شعبه بانک آینده، هفته های گذشته نیز به حساب 6 هزار نفر نیز مبالغ مختلفی واریز و برداشت شده است تایید کرد: البته این اتفاق رخ داده است ولی عدد آن 6 هزار نفر نیست.

او در پایان در پاسخ به این سوال که تعداد نفراتی که هفته گذشته به حساب آنها مبلغی واریز شده چند نفر است: تعداد دقیقا آن هنوز مشخص نیست و حتی این مسئله برای ما نیز مبهم بوده و اعداد مختلفی گفته می شود.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز