ویژه اقتصاد100/مشتری بانک آینده شکایت می‌کنم

حساب مشتری بانک آینده به خاطر اشتباه 40 هزار میلیاردی مسدود شد!

اقتصاد100-یکی از مشتریان بانک آینده که بعد از واریز اشتباه این بانک حسابش مسدود شده در پی شکایت از آینده برآمده است.

حساب مشتری بانک آینده به خاطر اشتباه 40 هزار میلیاردی مسدود شد!

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد100،  هفته گذشته چند مشتری بانک آینده اعلام کردند در یک اتفاق بی سابقه مبلغ 40 هزار میلیارد تومان به حساب آنها واریز شده و بعد از اطلاع مسئولان بانک این مبلغ برداشت شده است. بانک آینده ای ها به این مشتریان اعلام کردند که به علت مشکل فنی چنین مبلغ نجومی در حساب آنها واریز و برداشت شده و هیچ تبعاتی دامن آنها را نخواهد گرفت اما در کمال ناباوری حساب یکی از مشتریان تهرانی مسدود شده و این مشتری قصد دارد بابت این موضوع مسولین بإنک آینده جوابگو باشند  و به صورت مکتوب در یک نامه رسمی اعلام کنند که این خطا به اصطلاح خطا سیستمی  برای مشتریان  بانک تبعاتی نخواهد  داشت

آقای " خدر" شهروند تهرانی درباره این موضوع به "اقتصاد100" گفت: من یک حساب بانک آینده دارم و با آن تراکنش انجام می‌دهم؛ یکشنبه هفته گذشته ناگهان یک پیامک واریز 40 هزار میلیاردی برایم آمد که شگفت زده‌ام کرد. با توجه به اینکه بنده با این حساب کار می کردم ناگزیر به تراکنش بانکی بودم و نمی توانستم معطل روشن شدن این موضوع شوم.

وی افزود: بعد از اینکه بنده یک تراکنش انجام دادم تا از صحت مانده بانکی مطمئن شوم - که آن تراکنش موفقیت آمیز بود-   صبح اول وقت به بانک زنگ زدم و اطلاع دادم. مسئولان بانک گفتند نگران نباشید خطا سیستمی بوده و طی یک سند اصلاحی  مانده حساب  شما درست می‌شود و ظهر همان روز از بانک، پیامکی مبنی بر اینکه تبعاتی برای شما ندارد مواجه شدم. با این وجود تا شب این مبلغ همچنان  در حسابم بود. مجددا  پیگیری کردم و گفتند که دارند سند اصلاحی میزنند و مشکلی نیست و به زودی برداشت  انجام می‌شود.

وی با اشاره به تراکنشهای عجیب و غریبی که با حساب وی صورت گرفته گفت: بعد از تماس مجدد بنده با بانک آینده بود که  به حساب من دست درازی کردند و به جای اصلاح سند پرداختی خود، مبالغ 100 میلیون  تومان 100 میلیون تومان را از حساب من کسر کرد!در کمال تعجب متوجه شدم به جای اینکه حساب من با یک سند اصلاحی خالی شود چندین سند اصلاحی از حسابم برداشت شد.  تقریبا  یک روز و نیم  طول کشید تا از حساب  بنده  این مبلغ نجومی کسر شود.

"خدر" در ادامه با اشاره به منع قانونی سرکشی و دسبرد به حساب بانکی گفت: سوال من از مسئولان بانک آینده این است که چرا بدون اجازه من به حساب بنده مراجعه کردید و چرا به جای سند اصلاحی 40 هزار میلیارد تومانی به صورت جزئی از حساب من برداشت صورت گرفته است؟ همچنین چرا حساب مرا مسدود کردید؟ مگر نگفتید که مشکل فنی پیش آمده و برای کسانی که 40 هزار میلیارد تومان واریز شده مشکلی پیش نمی آید؟ پس به چه حقی حساب مرا مسدود کردید؟

این مشتری بانک آینده با اشاره به اینکه حق شکایت از بانک آینده را برای خود محفوظ می داند گفت: اقدام بانک آینده در مورد حساب  بنده غیراخلاقی بود. یک هفته از تراکنشهای مشکوک 40 هزار میلیاردی گذشته اما بانک آینده فقط یک توضیح مبهم داده است که ابهامها را بیشتر کرده است. من وظیفه خود را به عنوان شهروند به درستی انجام دادم و موضوع را به بانک اطلاع دادم و جالب اینکه مسئولان بانک از این موضوع خبر نداشتند. یک نکته اینکه خیلی ها فکر می کنند این مبالغ فقط یک عدد بوده اما اینطور نیست چون من از آن مبالغ برداشت کردم و به راحتی می شد خریدهای نجومی انجام داد. همچنین برداشت های 100 میلیون تومان 100 میلیون تومان نشان می دهد که مبلغ 40 هزار میلیارد تومان فقط یک عدد نبوده و این مبلغ در حسابهای مشتریان سرگردان بوده است! من وظیفه خود را انجام دادم و حتی زمانی که مسئولان بانک آینده نمی دانستند درخواست رسیدگی دادم و حالا آنها باید حساب مرا مسدود کنند؟ لطفا آنها در این باره یک توضیح قانع کننده بدهند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما