دریافت وام فوری خرید خودرو بدون ضامن + مبلغ تسهیلات و شرایط بانک ها

اقتصاد 100 - وام با سند ماشین نیاز به ضامن ندارد و بسیاری از فروشگاه‌های خودرو با اکثر بانک‌های کشور هماهنگی انجام داده اند تا تسهیلاتی را برای خرید اتومبیل فراهم کنند.

دریافت وام فوری خرید خودرو بدون ضامن + مبلغ تسهیلات و شرایط بانک ها

بالا رفتن قیمت خودرو ، آن را به سرمایه تبدیل‌ کرده و برخی از افراد با استفاده از تسهیلات بانکی خرید خودرو و خرید خودرو با وام، توانسته‌اند علاوه بر حفظ یا افزایش سرمایه خود، خودروی مورد نظرشان را بخرند.

در این گزارش به معرفی اکثر بانک‌های کشور که تسهیلاتی را برای خرید اتومبیل فراهم کرده‌اند خواهیم پرداخت و شما  با توجه به سرمایه خود و قیمت خودروی مدنظرتان، وام خودرو را دریافت ‌کرده و بعد از مدتی صاحب خودرو شوید.

همچنین در این گزارش به بررسی مبلغ و شرایط انواع وام ماشین بانک‌های مختلف، سقف وام خرید خودرو 1402 و شرایط دریافت وام خودرو فوری پرداخته‌ایم.

وام خرید خودرو

وام خرید خودرو 1402 چه شرایط دارد؟

مهم‌ترین نکته‌ای که برای خرید خودرو با وام باید به آن توجه داشته باشید این است که خودرو باید ساخت داخل باشد و نمی‌توانید برای خرید خودروهای وارداتی از وام ماشین استفاده کنید. بانک‌های مختلف شروط متفاوتی برای گرفتن وام برای خرید ماشین در نظر می‌گیرند اما به‌صورت کلی سه شرط زیر میان تمامی بانک‌ها برای استفاده از انواع تسهیلات خودرو یکسان است:

  • حداقل سن 18 سال
  • عدم وجود سابقه چک برگشتی یا تسهیلات معوقه متقاضی وام
  • اثبات توانایی متقاضی وام برای پرداخت اقساط با توجه به فیش حقوقی او یا ضامن

بانک‌هایی که وام خرید خودرو

با توجه به آخرین اخبار منتشرشده، برای دریافت وام خرید خودرو در اکثر بانک‌ها باید بعد از ثبت درخواست، دو ضامن رسمی یا سند ملک نیز به بانک ارائه دهید. در اغلب موارد میزان سودی که این بانک‌ها برای وام ماشین در نظر گرفته‌اند، سالانه 24 درصد است و مدت بازپرداخت وام نیز حداکثر سه سال یا 36 ماه است.

به نظر می‌آید با توجه به قیمت خودرو در کشور ما و شرایط دریافت تسهیلات بانکی خرید خودرو، خرید اقساطی ماشین توجیه اقتصادی بیشتری داشته باشد.

در ادامه با شرایط تسهیلات خودرو در بانک‌های مختلف آشنا می‌شوید. این نکته را به خاطر داشته باشید که اکثر این وام‌ها لزوما وام خرید خودرو نیستند و با عناوین مختلف به صورت وام نقدی ارائه می‌شوند. اما شما می‌توانید از آن‌ها برای خرید خودرو نیز استفاده کنید.

وام خرید خودرو بانک سامان

سقف مبلغ وام خرید خودرو بانک سامان به‌تازگی به 100 میلیون تومان رسیده و یکی از پرداخت‌کنندگان وام صد میلیونی خرید خودرو محسوب می‌شود.

مهلت بازپرداخت این وام 36 ماه بوده و سود آن 18 درصد است. این بانک برای ضمانت از متقاضی وام خرید اتومبیل، سند ملک می‌خواهد و 15% از مبلغ وام خرید خودرو تا زمان تسویه کامل مسدود باقی می‌ماند. حساب سپرده کوتاه‌مدت به همراه سه تا 6 ماه گردش حساب نیز از دیگر مدارکی است که بانک سامان از متقاضی وام می‌خواهد.

لازم به ذکر است که مبلغ تسهیلات نباید از 80 درصد قیمت خودرو بیشتر باشد.

وام خرید خودرو بانک تجارت

بانک تجارت در سال 1400 تا سقف مبلغ 140 میلیون تومان را تحت عنوان طرح پیشرو بانک برای خرید خودرو با وام اعلام کرد. در این طرح متقاضی وام با داشتن یک حساب سپرده کوتاه‌مدت عادی و معرفی یک ضامن رسمی، می‌توانست این مبلغ را از بانک دریافت کند؛ اما در حال حاضر این طرح ارائه نمی‌شود. مبلغ هر قسط این وام با بازپرداخت 36 ماهه ، سه میلیون و شش‌صد هزار تومان بود.

البته این بانک 2 طرح دیگر را برای اعطای وام نقدی دارد که یکی از آن‌ها به حساب‌های قرض‌الحسنه و تا سقف 50 میلیون تومان پرداخت می‌شود و دیگری مربوط به حساب‌های کوتاه‌مدت است و سقف 200 میلیون‌تومانی دارد. سود وام قرض‌الحسنه این بانک 4 و وام حساب‌های کوتاه‌مدت آن 7 درصد است.

وام خرید خودرو بانک شهر

تسهیلات بانکی خرید خودرو که بانک شهر برای متقاضیان وام اتومبیل در نظر گرفته، برای خودرو سواری، 60 % ارزش خودرو تا سقف 15 میلیون تومان و برای جایگزین کردن خودروهای فرسوده از محل تولید، 80% ارزش خودرو تا حداکثر 20 میلیون تومان است.

این بانک هم یک وام قرض‌الحسنه 200 میلیون‌تومانی دارد که حداکثر تعداد اقساط آن 60 ماه و سود آن 23 درصد است.

وام خرید خودرو

وام خرید خودرو بانک ملت

سقف مبلغ وام خرید خودرو بانک ملت 70 میلیون تومان است و در مقایسه با بانک‌های دیگر، شرایط دشوارتری دارد. سود این وام خرید ماشین نیز 18 درصد است. برای دریافت سقف وام خودرو بانک ملت، باید سپرده خود را تا 12 ماه در بانک بخوابانید.

حداکثر مدت بازپرداخت این وام 60 ماه است و به ازای هر 4 ماه خواب سپرده، می‌توانید به اندازه یک برابر مبلغ آن وام بگیرید. نکته جالب این وام، این است که برای دریافت مبلغ کمتر از 50 میلیون تومان ، تنها به یک ضامن رسمی نیاز دارید. درصورتی‌که بخواهید سقف مبلغ وام ماشین بانک ملت را دریافت کنید و مدت بازپرداخت آن نیز حداکثر  حالت ممکن باشد، مبلغ قسط ماهانه شما به 2.937.500 تومان می‌رسد.

بانک ملت در سال 1402 یک وام بدون ضامن هم پرداخت می‌کند که سقف آن 100 میلیون تومان است. برای دریافت این وام، باید حقوق شما به حسابتان در بانک ملت واریز شود و رتبه اعتبارسنجی بانک مرکزی شما A، B یا C باشد. سود وام فوری بانک ملت 18 درصد است.

وام خرید خودرو

وام خرید خودرو بانک رفاه

دریافت وام خرید خودرو بانک رفاه از طریق شرکت در طرح کرامت این بانک امکان‌پذیر است. آن دسته از مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند می‌توانند با استفاده از طرح کرامت این بانک، وامی را تا سقف 100 میلیون تومان دریافت کرده و از آن به عنوان وام خرید خودرو استفاده کنند. سود این وام 18 درصد و بازپرداخت آن 48 ماهه است.

در سال 1402 بانک رفاه یک طرح دیگر را برای پرداخت تسهیلات نقدی تا سقف 300 میلیون تومان معرفی کرده است. این طرح حرکت نام دارد و سود آن بر حسب مدت خواب سپرده، بین 1 تا 22 درصد است. دریافت این وام به ضامن رسمی و حداقل خواب سپرده 6 ماهه نیاز دارد. همچنین متقاضیان این وام می‌توانند از آن برای خرید خودرو در طرح یکپارچه استفاده کنند.

وام خرید خودرو

وام خرید خودرو بانک سپه

این بانک نیز تسهیلاتی را با عنوان وام خرید خودرو ارائه نمی‌دهد اما برای استفاده از وام‌های پرداختی این بانک در قالب وام خرید خودرو بانک سپه، می‌توانید از طرح‌های مختلف وام بانک سپه مثل طرح باران و نگین اعتماد استفاده کنید. حداکثر مبلغ وام در طرح باران 50 میلیون تومان و در طرح نگین اعتماد، 90 درصد مبلغ سپرده است.

برای دریافت وام در طرح باران باید سپرده خود را بین 2 تا 6 ماه بخوابانید و در طرح نگین اعتماد نیز باید یک سپرده کوتاه‌مدت عادی یا 6 ماهه داشته باشید که پس از دریافت وام مبلغی از آن تا پایان بازپرداخت تسهیلات مسدود می‌شود. حداکثر مدت بازپرداخت تسهیلات در هر دو طرح 36 ماه و سود وام‌ها نیز به ترتیب 18 و 17 درصد است. امکان وکالتی کردن سپرده‌های تسهیلاتی نگین مهر و نگین اعتماد بانک سپه برای شرکت در طرح یکپارچه خرید خودرو نیز وجود دارد. 

وام خرید خودرو

وام خرید خودرو بانک صادرات

وام خرید خودرو بانک صادرات در قالب وام کارت اعتباری پرداخت می‌شود و سقف مبلغ آن 200 میلیون تومان است. حداکثر تعداد اقساط این وام نیز 60 ماهه است و در صورت استفاده از حداکثر سقف و اقساط، مبلغ هر قسط به حدود 5.100.000 تومان می‌رسد.

سود این وام نیز 18 درصد است و از شرایط خاص دریافت آن می‌توان به روشن بودن وضعیت نظام‌وظیفه برای وام‌گیرندگان مرد زیر 50 سال سن و عدم امکان دریافت وام مشابه از سایر بانک‌ها اشاره کرد. این وام در قالب یک کارت اعتباری به شما ارائه می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید از تمامی فروشگاه‌های دارای دستگاه پوز در کشور استفاده کنید.

این بانک یک وام خرید خودرو 20 میلیون‌تومانی هم دارد که مستقیماً به حساب خودروساز واریز می‌شود و سود آن 18 درصد است. حداکثر مدت بازپرداخت وام خرید خودرو بانک صادرات 36 ماهه است و برای دریافت آن به 2 ضامن رسمی نیاز دارید.

وام خرید خودرو بانک ملی

وام خرید خودرو بانک ملی تا سقف 50 میلیون تومان پرداخت می‌شود و سود آن 18 درصد است. حداکثر مدت بازپرداخت این وام 36 ماه در نظر گرفته شده و برای دریافت آن باید 2 ضامن معتبر معرفی کنید.

امکان دریافت وام با استفاده از طرح کارگشای این بانک تا سقف 50 میلیون تومان هم وجود دارد. برای دریافت این وام، باید طلا و سکه نزد بانک به امانت بگذارید و بانک بر اساس ارزش کلی آن‌ها، سقف وام شما را تعیین می‌کند.

حداکثر مدت پرداخت اقساط در این طرح 60 ماه و سود آن نیز 18 درصد است. در صورت انتخاب سقف تعداد اقساط، باید هر ماه حدود یک میلیون و دویست هزار تومان قسط پرداخت کنید.

بانک ملی وام قرض‌الحسنه 200 میلیون‌تومانی هم پرداخت می‌کند که سود آن 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت آن 60 ماه است و دریافت آن به معرفی 3 ضامن رسمی نیاز دارد.

وام خرید خودرو بانک پارسیان

وام خرید خودرو بانک پارسیان تا سال 1400 با سقف 30 میلیون تومان و با سود 18 درصد پرداخت می‌شد که از سال گذشته پرداخت آن متوقف شده است. با این حال همانند بانک سپه، می‌توانید انواع وام نقدی را با استفاده از طرح‌های مختلف این بانک دریافت کنید.

در طرح پژواک پارسیان، حداکثر مبلغ وام معادل 97 درصد مبلغ سپرده شما است  و می‌توانید تعداد اقساط آن را تا حداکثر 60 ماه تعیین کنید. در طرح نوید نیز می‌توانید با داشتن میانگین حساب مناسب یا دستگاه پوز، اقدام به دریافت وام نقدی کنید که سود آن بسته به تعداد اقساط و مدت‌زمان خواب سپرده متفاوت است.

این بانک هم یک وام قرض‌الحسنه 200 میلیونی دارد که شرایط آن مشابه سایر وام‌های قرض‌الحسنه بانک‌های دیگر است.

وام خرید خودرو بانک رسالت

وامی با نام وام خرید خودرو بانک رسالت وجود ندارد. اما بانک رسالت نیز از جمله بانک‌هایی است که وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند و بر خلاف بانک‌های دیگر، وام آن سقف 300 میلیون‌تومانی دارد. سود این وام 2 درصد است؛ اما برای دریافت آن باید حداقل مدت‌زمان خواب سپرده شما سه ماه باشد.

مدت‌زمان بازپرداخت اقساط این وام به مدت‌زمان خواب سپرده و نسبت وام به میزان سپرده بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر بخواهید معادل 100 درصد مبلغ سپرده‌تان وام بگیرید، تعداد اقساط آن 12 ماه تعیین خواهد شد و در صورتی که نسبت مبلغ وام به سپرده به 20 درصد برسد، تعداد اقساط به 60 ماه می‌رسد. به ازای هر ماه خواب سپرده بیشتر هم می‌توانید 2 قسط به مدت بازپرداخت وام‌تان اضافه کنید. 

وام خرید خودرو بانک مهر ایران

وام خرید خودرو بانک مهر ایران هم در حقیقت وام خرید خودرو نیست و می‌توانید از آن به عنوان کمک هزینه خرید خودرو استفاده کنید. ازآنجایی‌که بانک مهر ایران بانک تخصصی حساب‌های قرض‌الحسنه است، این وام هم یک وام قرض‌الحسنه محسوب می‌شود.

بر اساس اعلام این بانک، وام قرض‌الحسنه جدید این بانک تا سقف 200 میلیون تومان و بهره 4 درصدی پرداخت می‌شود. برای دریافت این وام، متقاضیان باید نسبت به افتتاح حساب قرض‌الحسنه در شعب بانک مهر ایران اقدام کنند. مهم‌ترین شرایط وام جدید بانک مهر ایران را در ادامه می‌خوانید:

  • معرفی ضامن رسمی الزامی است.
  • سقف تعداد اقساط 60 ماه است.
  • برای دریافت این وام باید میانگین حساب 3 تا 12 ماهه داشته باشید.
  • برای اقساط 60 ماهه، هر قسط این وام ۳,۳۳۳,۳۳۳ تومان تمام می‌شود.
  • نداشتن چک برگشتی و بدهی به بانک الزامی است.

وام خرید خودرو بانک ایران‌زمین

وام خرید خودرو بانک ایران‌زمین در قالب تسهیلات کمک هزینه ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خرید خودرو پرداخت می‌شود. این سامانه به‌نوعی جایگزین خرید خودرو از بورس شده است. متقاضیان باید در زمان اعلام شده در آن ثبت‌نام و بسته به خودرویی که انتخاب می‌کنند، مبلغی را در حساب وکالتی خود شارژ کنند.

بعد از قرعه‌کشی نوبت دریافت خودرو و مشخص شده قیمت تمام شده، متقاضی باید مابقی مبلغ را نیز واریز کند. تسهیلات کمک هزینه بانک ایران‌زمین، در حساب وکالتی مشتریان این بانک شارژ می‌شود و سقف آن 300 میلیون است.

البته این وام یک تبصره هم دارد و برای دریافت آن، متقاضی باید مبلغ 70 میلیون را برای معرفی حساب خود به سازمان حمایت واریز کند. متأسفانه جزئیات بیشتری در مورد این وام در دسترس نیست و برای کسب اطلاعات بیشتر، باید به شعب این بانک مراجعه کنید.

در جدول زیر سقف وام خودرو و وام نقدی بانک‌های مختلف، مدت‌زمان بازپرداخت اقساط و سود آن‌ها با یکدیگر مقایسه شده است:

نام بانک

سقف مبلغ وام (تومان)

حداکثر زمان بازپرداخت (ماه)

سود (درصد)

سامان

100.000.000

36

18

تجارت

140.000.000

36

18

شهر

15.000.000

ملت

70.000.000

60

18

رفاه

100.000.000

48

18

سپه

50.000.000

36

18

صادرات

20.000.000

36

18

ملی

50.000.000

36

18

پارسیان

30.000.000

60

18

رسالت

300.000.000

60

2

مهر ایران

200.000.000

60

4

ایران‌زمین

300.000.000

مدارک موردنیاز برای دریافت وام خرید خودرو چیست؟

همان‌طور که در این مقاله اشاره کردیم، سقف مبلغ وام خرید خودرو با توجه به نوع بانک ارائه‌دهنده متفاوت است؛ اما در اکثر بانک‌ها مدارک دریافت وام خودرو شامل این‌هاست:

  • اصل و کپی کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه متقاضی وام به همراه یک قطعه عکس
  • اصل و کپی کارت ملی و صفحه اول شناسنامه ضامن
  • گواهی اشتغال به کار و فیش حقوقی با ذکر میزان حقوق دریافتی
  • اصل و کپی فیش حقوقی ضامن
  • پیش‌فاکتور خرید خودرو و اسناد آن

آیا وام خرید خودرو شامل فروش اقساطی خودرو با وام بانکی می‌شود؟

اگر به دنبال وام خرید خودرو هستید احتمالاً به سایت‌های رسمی بانک‌های خصوصی یا دولتی سر زده و عبارت فروش اقساطی خودرو با وام بانکی را جست‌وجو کرده‌اید.

باید بگوییم این دسته، در حقیقت وام خرید خودرو نیست و بیشتر مربوط به کالاهای مصرفی، ماشین‌آلات و تجهیزات مربوط به صنعت و معدن می‌شود. به زبان ساده در این حالت بانک کالا را خریداری می‌کند و به‌صورت اقساطی آن را به شما می‌فروشد.

مهم‌ترین نکات برای دریافت وام خرید خودرو چیست؟

دو نکته مهم وجود دارد که در زمان دریافت وام برای خرید ماشین باید به آن توجه داشته باشید. مورد اول این است که مبلغ وام به حساب گروه خودروساز حواله می‌شود. مورد دوم این است که سند خودرو مانند شرکت‌های لیزینگ در رهن بانک قرار نمی‌گیرد؛ اما بانک‌ها در امور مربوط به ضمانت نسبت به شرکت‌های لیزینگ کمی سخت‌گیرتر هستند و باید صلاحیت متقاضی وام برای خرید ماشین برای آن‌ها محرز شود.

بهترین وام خرید خودرو چیست؟

بهترین وام خرید خودرو برای شما وامی است که با شرایط شما همخوانی داشته باشد. ممکن است شما کاسب باشید و بتوانید با بالا بردن میانگین حساب خود، مبلغی بیشتر از وام صد میلیونی خرید خودرو را از برخی بانک‌ها دریافت کنید. گاهی اوقات هم شما برخی از شرایط دریافت وام خودرو مثل ضامن معتبر را ندارید و در این حالت می‌توانید از شرکت‌های لیزینگ خودرو اقدام به خرید خودرو کنید. برخلاف دریافت وام بانکی، در این روش معمولاً سود اقساط بیشتر است. در ادامه با سایر روش‌های دریافت وام خرید اتومبیل آشنا می‌شوید:

وام خودرو بدون ضامن

وام خودرو بدون ضامن همان وام بدون ضامن است که بانک مرکزی، بانک‌های مختلف را ملزم به پرداخت آن‌ها کرده است. برای دریافت وام بدون ضامن یا همان وام صد میلیونی خرید خودرو ، باید در بانک موردنظرتان حساب قرض‌الحسنه باز کنید. همچنین باید کارمند یا بازنشسته دولت باشید. داشتن رتبه اعتباری مناسب نیز برای دریافت این وام ضروری است.

اکثر بانک‌ها این وام را با سود 18 درصدی ارائه می‌کنند و حداکثر مدت بازپرداخت وام بدون ضامن نیز 48 ماهه است. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران این وام را با سود 4 درصد ارائه می‌کند که برای دریافت وام صد میلیونی از این بانک باید خواب حساب سه‌ماهه داشته باشید و رتبه اعتباری‌تان در بانک مرکزی A، B یا C باشد.

وام خودرو فوری

برخی از شرکت‌های تأمین سرمایه نیز اقدام به پرداخت وام خرید اتومبیل می‌کنند که وام پرداختی آن‌ها با نام وام خودرو فوری مشهور شده و با یک جستجوی ساده اینترنتی می‌توانید سایت این شرکت‌ها و شرایط گرفتن وام خودرو فوری از آن‌ها را پیدا کنید. این وام‌ها معمولاً تا سقف 200 میلیون تومان پرداخت می‌شوند و بازپرداخت آن‌ها 12 ماهه است که به علت کم بودن تعداد اقساط و بالا بودن درصد سود، مبلغ اقساط آن‌ها کمی سنگین است. با این حال، دریافت وام فوری برای خرید خودرو، شرایط ساده‌تری نسبت به دریافت وام بانکی دارد.

آیا وام خرید خودرو کارکرده هم وجود دارد؟

بانک‌ها وامی با عنوان وام خرید خودرو کارکرده ندارند. برای خرید خودروی کارکرده، می‌توانید یکی از انواع وام‌های نقدی قید شده در بالا را بگیرید و با استفاده از آن تمام یا بخشی از مبلغ خرید خودروی کارکرده مد نظرتان را تأمین کنید. معمولاً وام خرید خودرو کارکرده توسط بعضی از شرکت‌های لیزینگ خودرو پرداخت می‌شود که در حقیقت همان مبلغی است که پس از واریز پیش‌پرداخت باقی می‌ماند و باید آن را در تعداد اقساط تعیین شده توسط شرکت لیزینگ بپردازید.

معمولاً شرکت‌های لیزینگ خودرو این وام را به خودروهای داخلی ساخت 1388 و بالاتر اختصاص می‌دهند و سال ساخت خودروهای خارجی تحت پوشش این وام‌ها هم باید 2009 و بالاتر باشد.

خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک

یکی دیگر از آسان‌ترین روش‌ها برای خرید اقساطی و بدون نیاز به دریافت تسهیلات خودرو، خرید قسطی خودرو از همراه مکانیک است. در همراه مکانیک می‌توانید انواع خودروهای داخلی و خارجی نو و دست‌دوم را تنها با پرداخت بخشی از مبلغ آن‌ها بخرید. پس از پرداخت این مبلغ، سند خودرو به نام شما زده می‌شود و شما باقی‌مانده مبلغ خودرو را در اقساط 12 تا 36 ماهه می‌پردازید.

در خرید خودروی کارکرده به این روش، انگار که شما وام خرید خودرو دست‌دوم را از همراه مکانیک دریافت کرده‌اید، آن هم خودروی دست‌دومی که کارشناسی شده و از سالم بودن آن اطمینان کامل دارید.

به تمام چیزهاییکه اعتقاد دارید قسم ،تو آفریقا چنین شرایطی وجود نداره که هیچ تازه ماشینهای تویتا سوار میشن ،با اینکه از لحاظ اقتصادی صفره صفرن،ولی ما اینجا باید زمین آبااجدادمون رو بفرشیم،بریم بانک التماس کنیم،،طلاهای زن و بچه هارو بفروشیم ،و در آخر پس اندازمون رو بزاریم روش ،اگه کم بیاریم میریم از آشنا یا فامیل قرض میکنیم ،بعد از اتمام این کارها تا میام بریم خودرو بگیریم ،یکدفعه قیمتها رفته بالا،انوقته که به زمین و زمان بدهکار میشیم،که هیچ آرزوی ماشین داشتن رو هم بگور میبریم،،خاک تو سرمون با این آرمانهای زندگیمون ،بریم بمیریم خیلی بهتره تا زنده… بیشتر »

 گرفتن وام روی سند خودرو تا ارزش ۶۰ درصد از خودرو در کمتر از یکساعت!!!!. با توجه به تقاضای تضامین گوناگون از سمت بانک و موسسات و طولانی بودن پروسه دریافت تسهیلات، بیشتر جامعه دنبال وام‌های سریع و بدون نیاز به ضامن هستند. وام با سند ماشین یکی از موردهایی است که نیاز به ضامن ندارد و بسیاری از فروشگاه‌های خودرو جهت رفاه حال کاربرانش این مورد را در مجموعه‌شان گنجانده اند که شما با استفاده از سند ماشین بدون نیاز به ضامن تسهیلات خودتان رو دریافت می‌کنید.

اطلاعاتی که باید درباره گرفتن وام خودرو بدانید

اطلاعاتی که باید بدانید این است که سود آن تفاوتی با تسهیلات دیگه ندارد. سریع‌تر واریز می‌شود و نیازی هم نیست که برای ضامن به اقوام و آشنایان رو بیندازید. شما فکر کنید یک معامله‌ای در پیش دارید و مقداری از پولتان کم هست تا بخواهید از تسهیلات دیگه استفاده کنید و ضامن پیدا کنید و میانگین حسابتان درست شود، زمان می‌برد؛ ولی با استفاده از وام روی سند خودرو خودتان بدون دردسر در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید وام تان را بگیرید.

روش گرفتن وام سند خودرو

گرفتن وام با سند خودرو از بانک و مؤسسات معتبر مثل روش‌های دریافت‌های وام‌های دیگر هستند. شما می‌توانید با توجه ‌به شرایط وام و همچنین مدت ‌زمان بازپرداخت، گرفتن وام با سند خودرو از بانک در سال ۱۴۰۲ را امتحان کنید.

سود بازپرداخت این وام به‌ شکل بانکی است و با ارائه مدارک موردنظر می‌توانید روی سند خودرو، وام را از بانک بگیرید. در این روش تعداد قسط‌ ها حداکثر سی و شش ماهه است و تا سقف شصت الی هفتاد درصد ارزش ماشین، وام تعلق می‌گیرد. برای مشاوره دریافت وام بانکی با سند خودرو با کارشناسان باتجربه و متخصص تماس بگیرید.

معرفی شرایط تسهیلات بانکی روی سند خودرو

  • حداکثر عمر خودرو کارکرد هفت سال است.

  • حداکثر کارکرد ماشین صدهزار کیلومتر است.

  • اعطای وام تا هفتاد درصد ارزش کارشناسی خودرو ممکن است.

  • بازپرداخت حداکثر سی و شش ماه به‌ شکل چک هر دو ماه است.

  • هزینه‌های کارشناسی و شماره‌ گذاری برعهده مشتری است.

  • سند ماشین با قرارداد فروش اقساطی یا اجاره‌ به‌ شرط‌ تملیک تنظیم می‌شود.

  • بیمه‌نامه بدنه به ذی‌نفعی شرکت لیزینگ صادر می‌شود.

  • اعتبارسنجی متقاضی و ضامنین انجام می‌شود.

  • مدارک وام بانکی روی سند خودرو

  • اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه متقاضی، ضامنین و صاحب چک

اطلاعاتی که باید درباره مدارک محل سکونت متقاضی و ضامنین بدانید

داشتن اصل سند و شناسنامه مالکیت خودرو

گردش سه‌ماهه آخر حساب بانکی

گزارش کارشناسی ارزش واقعی ماشین

فرم ثنا برای متقاضی، ضامنین و صاحب چک

دریافت چک ضمانت از متقاضی و ضامنین باتوجه‌به مبلغ وام

مدارکی که تضامین برای وام روی سند ماشین لازم است:

تسهیلات تا سقف یک میلیارد و پانصد میلیون ریال:

گرفتن یک فقره چک ضمانت معادل صد و پنجاه درصد اصل و فرع تسهیلات از متقاضی

تسهیلات از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تا ششصد میلیارد ریال:

گرفتن یک فقره چک ضمانت معادل صد و پنجاه درصد اصل و فرع تسهیلات از متقاضی

گرفتن یک فقره چک ضمانت معادل صد و پنجاه درصد اصل و فرع تسهیلات از ضامن

تسهیلات بیش از ششصد میلیارد ریال:

گرفتن یک فقره چک ضمانت معادل صد و پنجاه درصد اصل و فرع تسهیلات از متقاضی

ترهین سند ملکی سهل البیع معادل صد و پنجاه درصد اصل و فرع تسهیلات

اقساط وام با سند خودرو

قبل از گرفتن وام با سند خودرو اگر می‌خواهید بدانید که بازپرداخت این وام‌ها به چه شکل است، می‌توانید با رفتن به صفحه محاسبه اقساط وام با سند خودرو مراجعه کنید که فروشگاه‌های خودرو امکاناتی را برای کاربران فراهم کرده‌اند که بتوانند به شکل آنلاین اقساط وام با سند خودرو را محاسبه کنند.

گرفتن وام سند خودرو از سرمایه گذاران با اعتبار

برای گرفتن وام با سند خودرو از بانک، باید مراحل گوناگون و پیچیده اداری را طی کنید که زمان زیادی را از شما می‌گیرد. یکی از روش‌هایی که از این شرایط سخت و طولانی جلوگیری خواهد کرد، دریافت وام با سند ماشین از سرمایه‌گذار معتبر مثل فروشگاه‌های خودرو است.

در واقع، شما می‌توانید با ضمانت قراردادن سند خودروی خود، بین پنجاه تا شصت درصد ارزش کارشناسی شده ماشین خود را وام فوری دریافت کنید. در این روش، ماشین در اختیار شما بوده و نیاز به انتقال سند هم نیست. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که برای دریافت چنین وامی، حتما از طریق مؤسسات معتبر اقدام کنید.

درباره شرایط گرفتن وام فوری روی سند خودرو

  • اعطای تسهیلات بین پنجاه الی شصت درصد ارزش ماشین امکان‌پذیر است.

  • خودروی سواری داخلی باید مدل هشتاد و پنج به بالا و خودرو سواری خارجی مدل هشتاد و سه به بالا باشد.

  • ارائه چک صیادی معتبر برای خودروهای پلاک شهرستان ضروری است.

  • خودروهای پلاک تهران و کرج نیازی به ارائه چک ندارند.

  • سود ماهانه در این روش سه و نیم درصد است.

  • امکان بازپرداخت اصل و سود پول در سررسید اقساط ماهیانه وجود دارد.

  • سند ماشین با قرارداد رسمی به‌صورت دانگی و یا رهنی تنظیم می‌شود.

  • کمیسیون توافقی.

مدارک برای گرفتن وام با سند خودرو

  • اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه متقاضی

  • ارائه اصل سند و شناسنامه مالکیت ماشین

  • گرفتن چک ضمانت برای خودروهای پلاک شهرستان

مزیت‌های گرفتن وام سند خودرو

برای داشتن سرمایه موردنیاز و رفع مشکل مالی، دیگر نیازی نیست به فروش ماشین خود فکر کنید. دریافت وام فوری با سند خودرو، گزینه خوبی برای این منظور است. در این روش پرداخت وام، حداکثر تا شصت درصد قیمت کارشناسی ماشین، با عقد قراردادهای اجاره‌به‌ شرط‌ تملیک انجام می‌شود. عدم نیاز به پرداخت چک، درصد سود مناسب و در اختیار داشتن ماشین از مزیت‌های این روش است. در ادامه بقیه ویژگی‌ها گفته می‌شود:

  1. گرفتن وام در زودترین زمان یعنی حدود دو ساعت

  2. نیاز نداشتن به ارائه چک برای خودروهای سواری پلاک تهران و کرج

  3. در اختیار داشتن خودرو بعد از گرفتن وام

  4. نیاز نداشتن به گذراندن تشریفات پیچیده اداری

  5. شرایط آسان و ساده

  6. نیاز نداشتن به ضامن در صورت کامل‌بودن مدارک خودرو

  7. تنظیم دلخواه زمان باز پرداخت و تعداد اقساط توسط متقاضی

  8. نیاز نداشتن به فروش خودرو و حفظ سرمایه

سخن پایانی

در این مقاله شما را با وام روی سند خودرو آشنا کردیم و درباره مزیت‌های آن توضیح دادیم و به شما گفتیم برای گرفتن وام به چه بانک و موسساتی مراجعه کنید.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که متقاضیان دریافت وام، فریب دفاتر بی‌نام و نشان و گول آگهی‌ها در فضای مجازی را نخورید، پس هوشیار باشید.

لازم به ذکر است که وام خودرو جهت خرید خودرو نیز استفاده می‌شود. یعنی خریدار محترم می‌تواند جهت خرید خودرو با شرایط فوق نیز اقدام به خرید نماید؛ به نحوی که مبلغ پیش پرداخت را به فروشنده در محل تعویض پلاک پرداخت نماید. برای دریافت وام فوری، مدارک شناسایی متقاضی وام و سند یا شناسنامه اتومبیل موردنیاز است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان خودرو تماس بگیرید.

وبگردی

ارسال نظر

 
  • علی اکبری ارسالی در

    ماشینم نیسان مدل 72هستش الان تقریبا 220 میلیون تومان قیمتش هست با این میشه وام گرفت

.

اخبار سلامت

سینما در سینما