خبر جدید برای کارگران / احتمال افزایش حداکثر 24 درصدی حقوق سال آینده

جلسه شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی از صبح جمعه ۲۶ اسفند تا یک بامداد شنبه ۲۷ اسفند به طول انجامید و بدون نتیجه پایان یافت.

خبر جدید برای کارگران / احتمال افزایش حداکثر 24 درصدی حقوق سال آینده

 جلسه شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی از صبح جمعه ۲۶ اسفند تا یک بامداد شنبه ۲۷ اسفند به طول انجامید و بدون نتیجه پایان یافت. این نشست با حضور وزرای کار، اقتصاد و صمت و نماینده جامعه کارگری و کارفرمایان در محل وزارت کار برگزار شد. سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از پایان جلسه در بین خبرنگاران حاضر شد و درباره روند مذاکرات گفت: در سنوات گذشته بحث سه جانبه و با بیان دیدگاه‌های مختلف پیگیری می‌شد که امسال هم به همین روند انجام شد.

وی افزود: نمایندگان گروه‌های مختلف به نقطه نظرات مشترکی رسیدند.

وی با اشاره به برخی اختلافات تصریح کرد: چند موضوع اختلافی وجود دارد که نیاز به کار کارشناسی بیشتر دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: مقرر شد شرکای اجتماعی با جامعه هدف خود رایزنی کنند. پس از مشورت‌های لازم امیدواریم نتیجه نهایی حاصل شود. بنابراین جلسه بعدی به عصر یکشنبه ۲۸ اسفند موکول شد.

گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که درصد افزایش دستمزد کارگری برای سال ۱۴۰۲ بین ۲۰ تا ۲۴ درصد باشد.

منبع: مهر

وبگردی

ارسال نظر

 
  • ناشناس ارسالی در

    این است عدالت تورم 100% حقوق کارگر بدبخت نهایتا24% دقیقا میخوان مردم قشر ضعیف بمیرن چند درصد دیگه که پولدارن زنده بمونن ولی اینو بدونن اگه ملت گشنه بمونن به خانه پولدارا حمله میکنن و دیگه اونام امنیت ندارن

  • علی ارسالی در

    بعنوان یک مهندس با 28 سال سابقه مانند گداها زندگی میکنیم همیشه با افزایش حقوق ما همینطور برخورد شده قدرت خرید از ما گرفته شده و سفره ها کوچک که نه ، دیگر از بین رفته هیچ امیدی به آینده نداریم تو رو به هر که میپرستید با این بشکه باروت باز ی نکنید تاثیر سوء مدیریتها و بی سوادیها بر اقتصاد دیده نمیشه فقط حقوق کارگر بدبخت تورم زاست . سیستم حقوق کارگری را با کارمندی مقایسه نکنید هم تعداد ساعت کار و هم دریافتی این دو با هم متفاوت است امکانات جانبی که بماند

  • مجید ارسالی در

    از ابتدا هم معلوم بود .... دولت کارفرما را رها نمیکند وبه کارگر بچسبد !!!

.
باز