ثبت نام وام 200 میلیون تومانی این بانک با سود خاص

اقتصاد 100- بانک ملت برای مشتریان خود وام 200 میلیون تومانی با سود متغیر بین یک تا 23 درصد تدارک دیده است. این وام در قالب طرحی به نام «رشد» به مشتریان واجد شرایط پرداخت می شود.

ثبت نام وام 200 میلیون تومانی این بانک با سود خاص

افرادی که قصد دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک ملت را دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. قبل از درخواست برای این تسهیلات، افراد باید حداقل سه تا شش ماه یک حساب کاربری ایجاد کرده باشند.

این تسهیلات به افرادی پرداخت می شود که دارای ضامن رسمی باشند. نرخ سود این تسهیلات بین 1 تا 23 درصد متغیر است و با توجه به شرایط وام گیرنده تعیین می شود. پس از دریافت وام، افراد تا چهار سال فرصت دارند تا اقساط را پرداخت کنند.

با توجه به شرایط ذکر شده و با در نظر گرفتن حداکثر سود برای این وام، مردم باید ماهانه 5 میلیون و 638 هزار و 94 تومان پرداخت کنند. سود کل وام مذکور 138 میلیون و 285 هزار و 653 تومان و مبلغ کل تسهیلات و سود 338 میلیون و 365 هزار و 653 تومان است.

سایر ویژگی های طرح رشد بانک ملت

این تسهیلات به اشخاص حقوقی نیز پرداخت می شود که مبلغ آن تا سقف 1.5 میلیارد برای این افراد قابل افزایش است. همچنین در صورتی که اشخاص حقیقی و حقوقی تمایلی به ادامه روند دریافت این تسهیلات نداشته باشند، امکان واگذاری آن به بستگان درجه یک خود یا سایرین را دارند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما