با اقساط 36 میلیونی خودروی پرطرفدار ایران خودرو را بخرید

اقتصاد 100- شرایط فروش اقساطی دنا پلاس اتومات از این قرار است که در 5 دوره 6، 12، 18، 24 و 30 ماهه ارائه شده و دامنه اقساط آن بین 36 تا 106 میلیون تومان به نسبت تعداد ماه متغیر است.

با اقساط 36 میلیونی خودروی پرطرفدار ایران خودرو را بخرید

با افزایش انتظارات تورمی، بازار خودرو در یک ماه گذشته مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار داشت؛ به طوری که افزایش تقاضا منجر به رشد غیرواقعی برخی مدل‌های خودرو شده‌ که البته بخشی از این تقاضا در نتیجه افزایش قیمت دلار و نگرانی درباره آینده قیمت‌ها بوده‌است. در واقع برخی از مردم خودرو خریده‌اند تا ارزش پول آنها حفظ شود. براساس این موضوع خرید خودروهای اقساطی هم با افزایش روبرو شده است.

در این گزارش شرایط فروش اقساطی دنا پلاس توربو اتومات بررسی شده‌ است.

قیمت دنا پلاس توربو اتومات

در حال حاضر قیمت دنا پلاس توربو اتومات در بازار آزاد به یک میلیارد و 130 میلیون تومان می‌رسد. البته در برخی شرکت‌ها به صورت نقدی یک میلیارد و 60 میلیون تومان هم قیمت‌گذاری شده است.

آریاک سفر

طرح فروش اقساطی دنا پلاس اتومات با پیش پرداخت 530 میلیون تومان در 5 دوره 6 ماهه، 12 ماهه، 18 ماهه، 24 ماهه و 30 ماه اجرا می‌شود.

در اقساط 30 ماهه متقاضی باید ماهانه 34 میلیون و 96 هزار و 667 تومان پرداخت کند. اقساط 24 ماهه خرید دنا پلاس اتومات به 38 میلیون و 645 هزار و 833 تومان می‌رسد. در اقساط میان مدت خرید این خودرو متقاضی باید 46 میلیون و 227 هزار و 778 تومان پرداخت کند. همچنین در 12 ماهه  متقاضی باید هر ماه 61 میلیون و 391 هزار و 667 تومان واریز کند. در نهایت پرداخت اقساط 6 ماهه دنا پلاس اتومات 106 میلیون و 883 هزار و 33 تومان خواهد‌بود.

در حال حاضر خودروی دنا پلاس اتوماتیک گرانترین خودروی ایرانی محسوب می‌شود که بالای یک میلیارد تومان است. با توجه به قیمتی که دارد هم‌اکنون این خودرو به رقیب آریزو 5 و رسپکت و جک جی 4 تبدیل ‌شده‌است. البته در شرایط کنونی دنا پلاس توربو اتومات از نظر آپشن با نمونه‌های چینی برابری می‌کند.

از نظر فنی این خودرو دارای موتوری با قدرت 150 اسب بخار است که شتابی 11 ثانیه‌ای ایجاد می‌کند. این خودرو اسپرت‌ترین محصول ایران خودرو محسوب شده و نسبت به مدل‌های قبلی ایران خودرو بیشتر مورد توجه جوانان قرار گرفته‌ است. همچنین دنا پلاس توربو اتومات دارای آپشن‌هایی مانند کیسه هوای جانبی، صندلی برقی، سانروف، کنترل پایدار، سنسور نور، سنسور باران، آیینه برقی تاشو و … است.

در حال حاضر ایران خودرو نسخه آپشنال این خودرو را هم روانه بازار ‌کرده‌، اما تغییری در تقاضا برای نسخه‌های قبلی این خودرو به وجود نیامده است.

منبع:فردانیوز

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما