عروس ایران خودرو را به صورت اقساطی بخرید

اقتصاد 100- با توجه به اینکه قیمت دلار در روزهای اخیر در بازار آزاد به حدود 64 هزار تومان رسیده‌، انتظارات تورمی در کشور همچنان بالاست و منجر به افزایش تقاضا برای خرید خودرو شده‌ است. از طرف دیگر برای خرید خودرویی مانند تارا امکان تامین اعتبار یک میلیارد تومانی برای هر فردی فراهم نیست. به همین دلیل در این گزارش به شرایط فروش اقساطی تارا اتومات پرداخته شده‌ است.

عروس ایران خودرو را به صورت اقساطی بخرید

در طرح فروش اقساطی تارا سه دوره 12 ماهه 24 ماهه و 36 ماهه پیشنهاد شده‌ است. در طرح 12 ماهه متقاضی باید در ابتدا 400 میلیون و 568 هزار تومان به صورت ‌پیش‌پرداخت واریز کند و ماهانه 48 میلیون و 261 هزار و 153 تومان قسط پرداخت کند. همچنین در 24 ماهه متقاضی باید 433 میلیون و 520 هزار تومان ‌پیش‌پرداخت داشته و اقساط ماهانه 26 میلیون و 867 هزار و 506 تومان پرداخت کند. برای دوره بلندمدت 30 ماهه خریدار باید 460 میلیون و 930 هزار تومان ‌پیش‌پرداخت و ماهانه 19 میلیون و 858 هزار و 87 تومان پرداخت کند.

جدیدترین قیمت تارا اتومات

خودرو تارا اتوماتیک جزو خودروهای ساخت داخل است که تقریبا تمام آپشن های روز را داشته و  به همین دلیل مورد توجه بسیاری از خریداران قرار دارد. این خودرو که در حال حاضر با قیمت 689 میلیون تومان در کارخانه عرضه می‌شود، در بازار آزاد به بالای یک میلیارد و 200 میلیون تومان رسیده‌ است. این خودرو در پایین‌ترین قیمت سال گذشته تا حدود 800 میلیون تومان کاهش قیمت ‌داشت، با این حال در بدترین حالت با قیمت کارخانه فاصله 100 میلیون تومانی ‌داشته‌ است.

اطلاعات فنی خودرو تارا اتومات

 تارا اتومات دارای موتوری تی یو 5 با گیربکس 6 دنده است. موتور این خودرو 113 اسب بخار قدرت دارد و گشتاوری 144 نیومتی ایجاد می‌کند. این خودرو می‌تواند سرعت خود را حداکثر به 190 کیلومتر در ساعت برساند. در حال حاضر مصرف سوخت این خودرو 7.3 لیتر در صد کیلومتر و شتاب آن نیز 13 ثانیه ثبت شده است.

آپشن های تارا اتومات

این خودرو در حال حاضر دارای آپشن های متنوعی همچون کنترل کروز، پایداری در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش، سنسور عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد لاستیک، دی لایت، اتولایت، فرمان حساس به سرعت و دارای دکمه‌های کنترل و … است.

تارا اتوماتیک در حال حاضر رقیب خودروهایی ماننند جک جی 4، دنا پلاس اتوماتیک، رسپکت و … است. از طرف دیگر با توجه به اینکه نسبت به خودروهای چینی دریافت خدمات‌پس‌از‌فروش آن راحت‌تر است بسیاری از افرادی که تمایل به خرید خودرو در این کلاس را دارند سراغ تارا اتومات می‌روند.

منبع:کاماپرس

وبگردی

ارسال نظر

 
  • ایرانی ارسالی در

    چند درصدر مردم ایران قدرت خرید این لگن با این قیمت را دارند ؟؟؟ لعنت خدا بر گرانفروشان ، کم فروشان و حامیان آنها .

.

اخبار سلامت

سینما در سینما